hjälp snabba svar

Sv: hjälp snabba svar

Tja jag vet inte... Men jag upplever helt klart överlag att folk har större bekymmer med sådant än vad jag eller mina Labradorkompisar har. Vi behöver heller inte fråga: Är det en hane eller en tik? Man uppfattar ju saker olika och jag tycker helt klart att vi har överlag mindre bekymmer.

Visst är det så att just brukshundarna har mer försvar, men om det skulle se ut på annat vis vore det konstigt. Förmågan att kunna försvara sig och sitt är ju något man vill ha i bruksraserna med tanke på vad de använts till.

Exakt! Det är det som är så himla skönt att slippa!! Eller ens fundera över en sekund!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 677
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 383
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 322
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II