Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har haft flertalet omplaceringar, har även varit en slags mellanhand för omplaceringar och utvärderat psyke på dessa.
Om du letar efter en rasren hund kontakta då respektive rasklubb.
Annrs finns det numer gott om omplaceringsföreningar i landet.
Jag och min sambo köpte vår underbara blandistik när hon var 9 månader. Hon är blandning boxer/amstaff, det är en väldigt tillgiven, snäll och gosig tjej! Vi är så glada över att vi hittade henne!
Hundavel & Ras
Försöker hitta en hundras som kan passa mig men hittar alltid något fel. Fel som i att trots att t.ex. rasbeskrivningen låter vettig så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.