Kelen hundproblem

Sv: Kelen hundproblem

jag har inga problem att knuffa undan mina hundar om jag inte känner för att kela just då. jag är ingen automatisk kelmaskin som de bara behöver sätta sig tillrätta bredvid. slutar de inte åker de ner från sängen i en hiskelig fart. jag har inget vidare morgonhumör och vill inte bli slickad i ansiktet av en hund med morgonandedräkt innan jag hunnit vakna ordentligt.

Japp, den är inställd :)

Haha, den kan nog bli av, bara man inte krälar över den svarta hunden.
Sen krälas det ju så mycket ute i snön, så den där gymnastiken den får hon nog ändå. Idag krälades det så mycket när vi var ute och flyttade hästar, så två tuttar blev blodiga *tokig hund* :D

Ja... Jag har märkt det innan att det blir så tyvärr. Men vad gör man? Sparkdräkt? Jag har faktiskt sytt en sådan tuttskyddare i fleece åt min andra hunds mamma. Men den gav jag bort till uppfödaren.

Det är problemet, då lyssnar han inte på ett nej :crazy:

Men jag ska följa det som en dle skrivit. Om han inte lyssnar när jag säger nej så vräker jag ner han på golvet, sen får han se hur ledsen ut han vill :crazy:

Problemet med en cockerspaniel, ögonen :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 710
Övr. Katt Dörrar: Tillåt inga stängda dörrar någonstans i något rum, inklusive garderobsdörrar. För att öppna en dörr, ställ dig på bakbenen och...
Svar
13
· Visningar
2 231
Senast: corona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30