Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag ska ev. köpa en hanhund imorrn... Han är en blandras på 12 veckor... Jag funderar lite på det där med kastrering...:confused...
Svar
14
· Visningar
1 439
Senast: prallan
·
X
Övr. Hund fick hem en ny tik igår på 1,5år, allt har gått jättebra men vår tikvalp på 13veckor "juckar" på den andra tiken. Varför gör hon så ?
Svar
3
· Visningar
1 576
Senast: PIRU
·
B
Övr. Hund Hur mycket säger man är normalt för en hund att dricka per dygn? Rottweilertik på 34kg och 8år.
Svar
16
· Visningar
1 275
Senast: Stoppard
·
Z
Övr. Hund Hör ofta att jag har en kamphund, el Pitbull. Tycker det är så tråkigt när folk har såna tråkiga åsikter. Jag har en Staffordshire...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 885
Senast: Raven
·
F
Övr. Hund Hjälp mig snälla nån att komma på ett bra kennelnamn till min golden retriever uppfödning. Jag försöker hitta på nåt bra men kommer inte...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 690
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund Nu är jag tillbaka efter en 2,5 mil lång tur med 16 stycken siberian huskys/grönländare. -20 grader ute så det blev till att klä sig...
Svar
16
· Visningar
973
Senast: Tie
·
S
Övr. Hund En av mina hundar blödde näsblod häromdagen. Har aldrig upplevt det tidigare och blev lite orolig. Det slutade dock ganska snart, men...
Svar
2
· Visningar
2 061
Senast: Antithea
·
Övr. Hund Vilka fler ska dit? Jag ska dit med 3 blt-troll. Första gången för alla tre på utställning :crazy: så jag lär ha händerna fulla...
2
Svar
30
· Visningar
1 911
Senast: Gnist
·
E
Övr. Hund Alla borde läsa detta. Klicka på sidan Snellman http://baksidan.atspace.com/
Svar
7
· Visningar
859
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Jag tycker att min hund har börjar snarka mera med stigande ålder. Hon är 11 nu och pigg och glad - men snarkar mer och mer. Är det...
Svar
7
· Visningar
6 759
Senast: everyday
·
P
Övr. Hund Jag är så sugen på att skaffa mig en bostonterrier, helst igår, men blir så osäker på hur mycket tid och pengar som krävs. Kommer nu...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: pralin
·
J
Övr. Hund Antar att många av er har förlorat en trogen vovve... Min älskade springer spaniel somnade för över ett halvår sen. Ångrar inte...
Svar
1
· Visningar
749
Övr. Hund Har ju en Ridgeback-hane som påstås vara så himla fin. Tanken är väl att vi någon gång ska avla på honom, men vi får se... Har ställt...
Svar
14
· Visningar
1 298
Senast: Kilauea
·
A
Övr. Hund Jag skulle vilja ställa ut min Borzoitik. Det var så länge sedan jag ställde ut. Kan inte minnas om man skull ha hunden på höger eller...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Alkemisten
·
J
Övr. Hund .. och min hund är i sånafall en liten hästskit...:devil: Hur gör ni med hundarna i stallet när de tuggar häst skit? Mina hundar...
Svar
15
· Visningar
1 218
Senast: Marre.N
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Vad heter det egentligen, de där kriterierna som man har för att jämföra olika individers och rasers lämplighet för olika saker?
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Den 11 mars ska jag hämta en Welsh springer spaniel tik :love: Men jag behöver namn förslag ! :idea: Hon har fått kennel Namnen...
Svar
19
· Visningar
1 954
Senast: sofiie
·
Övr. Hund Idag ringde de från dagis och min hund hade varit inblandad i bråk IGEN! Tredje gången på kort tid. För tredje gången får jag åka hem...
Svar
16
· Visningar
1 114
Senast: Garpen
·
J
Övr. Hund Jag hörde av mig till en Pjäsenshundhem igår angående en hund som haft ett hemskt liv. Jag har redan en adoptivshund osm jag haft i...
Svar
2
· Visningar
1 020
Senast: Garpen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30