Matfors 26/2

Sv: Matfors 26/2

Grattis! :)

Var själv på premiär med valp i övik i helgen, hon skötte sig alldeles utmärkt! :bow:

Eftersom det var en inoff. med få anmälda säger inte resultatet så mycket.
Klassvinst med HP och sen 3a i bästa tikvalp.

Det var träning för oss och jag är så nöjd! :)

Det är ingenting att tacka för, det var ju faktiskt lika bra träning för mig som för honom ;)
Min egen illbatting skötte sig ungefär som väntat, han fick en 1:a, men inget HP. Fick dock fin kritik av domaren, så jag är jättenöjd. :)

LadyBlue skrev:
Grattis! :)

Var själv på premiär med valp i övik i helgen, hon skötte sig alldeles utmärkt! :bow:
Mäh! var det i Övik också? :)

Hörrni ni som har lite mer koll, kan ni inte ropa och slå mig ihuvudet med något hårt n'r det r dags för någon liten inofficiell utställning i regionerna här i kring?
Jag verkar ju vara helt döv och blind när det gäller sånt här. :o

Grattis till resultaten för er som var nöjda och glada. :)

LadyBlue skrev:
Japps, det var det! :D
vad har du för ras då?
En liten hårboll till Schapendoes.

Fast det vete katten om vi törs visa oss på ett sånt ställe. Vi kanske får höra med Gnist om det går att lejja henne för att bråka lite på oss så vi lär oss något.... :angel: :o

He he he :devil:
Kom hit på kurs ni

;)

Skämt och sido, så vet jag att det är inoff. i :Strömsund 25/3, Ö-vik 22/4, Timrå 6/6, Härnösand 7/5, Matfors 19/8,

Gnist skrev:
He he he :devil:
Kom hit på kurs ni

;)

Skämt och sido, så vet jag att det är inoff. i :Strömsund 25/3, Ö-vik 22/4, Timrå 6/6, Härnösand 7/5, Matfors 19/8,

okii tackar ska skriva upp det på en gång :idea:

Det är en inoffare till i Timrå 25/3 och sista anmälningsdagen är idag. Det är vinthundsklubben som anordnar det.

Sista anmälningsdatum till vinthundklubbens utställning som går av stapeln i Timrå ridstadium 25/3 är framflyttad till 8:e Mars.

Den som är intresserad av att ställa ut där, kan pm:a mig, då jag har anmälningsblanketter som jag kan skicka.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 490
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 743
Senast: fixi
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 168
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp på vintern