Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Jaha då var det bara att börja om från början igen då....:mad: Det är så här att jag har en stor schäferhane som är väldigt rädd för...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: Pysen
·
L
Övr. Hund .. är inte dem här då?? Man kan välja olika motiv att ha bredvid namnet: :love: Kostar bara 300 :- !!!
Svar
2
· Visningar
755
Senast: lady_flash
·
Övr. Hund Var iväg och köpte valp idag!!!:bump: :banana: Han är bara fööör söt :love: :love: Var lite orolig för hur det skulle gå med min...
Svar
9
· Visningar
1 063
A
Övr. Hund Hur ofta går ni ut med era hundar varje dag? Och hur långt går ni ca? Jag har inte riktigt fått in hur min lilla skrutt ska gå fot...
Svar
17
· Visningar
1 546
Senast: karlsson
·
Övr. Hund SKulle gärna vilja veta lite mer om denna hundras! Hur fungerar den som sällskapshund? Hur är de till sättet? Är de svåra att få tag på...
Svar
12
· Visningar
1 538
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Älskar dragisar :D har du någon?! Kan du inte lägga upp en liten bild på den /dem?! vore väl trevligt att få se :D :banana: :bump:
2
Svar
30
· Visningar
2 819
Senast: tezzie
·
Övr. Hund Har en fråga som jag försökt få klarhet i och jag får olika svar av alla. Hur långa promenader är det lämpligt att ta med en 7 1/2 mån...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 414
Senast: ejlin
·
N
Övr. Hund Hej! Har nyss hittat hit till detta forum:) Jag är en tjej som är 23 år som bor på landet! Funderar på att skaffa hund men skulle...
Svar
14
· Visningar
1 316
Senast: Nikki
·
Övr. Hund Hur har man fått fram en hund utan päls tillexempel? Finns det sådan i naturen verkligen? Jag menar pälsen skyddar ju från sol...
Svar
4
· Visningar
923
Senast: LIA
·
D
Övr. Hund Hej!! Jag har en liten blandsrastik på 10 månader som verkade allmänt "hängig" och kräktes ungefär en gång per dag, i ett par dagar...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Dextrosol
·
S
Övr. Hund Funderar på ny hund Och har kollat lite på jack rusell, finns det någon med erfarenhet av den rasen? Hade tänkt mest till...
Svar
9
· Visningar
946
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund tja, rubriken säger väl allt. hur ofta är det lämpligt att ge rå fisk (lax, har varit fryst)? jag får spill från jobbet och hundarna...
2
Svar
20
· Visningar
2 466
Senast: Trissa
·
S
Övr. Hund Hej. Jag satte mig för skojs skull och tittade på stamtavlor på skk hunddata. Eftersom jag har en schäfer så tittade jag på dom...
Svar
2
· Visningar
1 113
Senast: Lupin
·
G
Övr. Hund Hur sköter ni tänderna på era hundar, om ni gör det? Borstar ni dem och i så fall med vad och hur ofta? Eller tycker ni det räcker att...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 305
Senast: Bumble-Bee
·
Övr. Hund Finns det något riktigt helsvenskt hundfoder som tillverkas helt i Sverige och säljs överallt i alla städer...och som är prisvärt att...
Svar
18
· Visningar
9 735
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Hundens svans har varit "sloken" sen igår. Jag duchade henne & torkade henne ordentligt sen efter ett tag ut på promenad med täcke på...
Svar
2
· Visningar
1 317
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund Något tips på hur man kan få honom att sluta med det? Min cockerspanielhane på 11 månader har fått på huvudet att han ska springa...
Svar
4
· Visningar
2 437
Senast: millansnillan
·
Övr. Hund Hur kritiskt ser ni på er egen hund?? Kan ni se bortom allt det ni älskar och se krasst på bristerna? Då tänker jag inte på...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 684
P
Övr. Hund Om man som förstagångsägare får frågan varför man vill skaffa hund, vad sjutton ska man säga då? Alla svar jag kommer på låter som himla...
Svar
13
· Visningar
1 134
Senast: syrran
·
Övr. Hund Ger ni och varför just den sorten? Vad tycker ni om Doggy Junior?Är det den billigaste varianten?
Svar
14
· Visningar
1 435
Senast: Smulis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025