W
Websters girl
Sv: promenader
Hej hej! Vi har en Bernerd sennen/new Foundland i en stor tvåa.
Jag tror inte det är storleken på hunden som avgör hur mycket yta den behöver. Jag är övertygad om att en Jack Russel kräver minst lika mycket utrymme som vår Enzo.
Håller med föregående talare om att man blir mer noggrann med att stimulera hunden om man vet att man inte kan "fuska" genom att låta den gå runder i trädgården eller på gården.
Å andra sidan ska vi flytta till något större så fort jag slutat plugga men jag tror min hund har det finfint som han har det.
Flinisen skrev:Jag anser bara att man inte ska ha en så stor hund om man bor väldigt trångt för hunden måste ändå kunna röra sig. Min lille pojke får iaf gå runt lite hemma och inte bara ligga ner och sova så fort han är inne. Det är ju inte alla dar man har möjlighet till att vara ute i flera timmar med hunden tyvärr, så känner jag. Men om du tycker att det funkade för dig så är det ju bara bra isåfall. Sen kan det ju bli lite trångt också
Hej hej! Vi har en Bernerd sennen/new Foundland i en stor tvåa.
Jag tror inte det är storleken på hunden som avgör hur mycket yta den behöver. Jag är övertygad om att en Jack Russel kräver minst lika mycket utrymme som vår Enzo.
Håller med föregående talare om att man blir mer noggrann med att stimulera hunden om man vet att man inte kan "fuska" genom att låta den gå runder i trädgården eller på gården.
Å andra sidan ska vi flytta till något större så fort jag slutat plugga men jag tror min hund har det finfint som han har det.