G
GaurdianAngel
Sv: Tandhygien
Hi hi...ja jag undrar hur många som vet vad det egentligen är för något.tjur"muskel"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hi hi...ja jag undrar hur många som vet vad det egentligen är för något.tjur"muskel"
Jag provade också Plaque off men jag märkte ingen skillnad alls När började du märka skillnad på din vovve?Zafir skrev:Hej!!
Jag kör med PlaqueOff Animal jättebra pulver för friska tänder.
Jag ger inte min hundar mycket ben för det första så ger jag aldrig grisöron pga att det kan bilda klåda på hunden är hunden känslig så kan den få problem. Jag ger mycket kex till mina hundar istället för ben för alla ben kan ge klåda i huden på en hund.
Detta har jag fått veta av en veterinär så det är inget på hittat av mig själv..
Garpen skrev:Men det är väl samma med barn, att de inte ska ha i sig flour. Var så när jag var liten i alla fall, och då fanns flourfri tandkräm.
Zafir skrev:Flinisen
Jag provade också Plaque off men jag märkte ingen skillnad alls När började du märka skillnad på din vovve?
Hej!
Jag har 3 vovvar en irländsk röd setter på 5 år dvärgpudel 3 år dvärgpischer 1 år på de vuxna hundarna tog jag bort tandsten först hos veterinären för att få bort allt innan men har nu hållit på med det i 2 år & ingen tandsten på mina alls. De luktar även godare i munnen Tog bort den för jag gjorde annat hos veterinären inte bara det kastrerade mina två pojkar. Men det jag tycker är bra med Plaque off är att det ingen tandsten blir av det.
Men har en syster till mig som inte tagit bort hos veterinären & hennes hund har blivit jättebra i munnen försvunnit helt..