Obs att kontrakt inte behöver vara formellt. Överenskommelse på sms med ok räckerVad står det i ert kontrakt? Sveda och värk lär han inte få mycket för, men beroende på vad som står skrivet har ni nog inte så mycket att komma med heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Obs att kontrakt inte behöver vara formellt. Överenskommelse på sms med ok räckerVad står det i ert kontrakt? Sveda och värk lär han inte få mycket för, men beroende på vad som står skrivet har ni nog inte så mycket att komma med heller.
Obs att även besvarade sms o dyl är avtalHar ni inga skrivna avtal så kan han göra som han vill.
Sen tycker jag att det är urdumt att avla på bettfel. Och han måste väl ha vetat om bettfelet?
Vill du vara elak så kan du skvallra till skatteverket för jag gissar att personen inte skattar för kullen.
Kräv in skulden skriftligt och informera om kronofogden så kanske det kommer. Håller med om att TR inte är värt detHåller med, var mer inne på att hävda avtalsbrott men vill förstå om jag gjort något fel innan så att det inte är jag som förlorar i en eventuell tvist. Handlar om så lite pengar så nästan löjligt att ta detta rättsligt. Kanske bättre att hinta om skattemasen.
Absolut, de har träffats flera gånger. Det var ju han som ville para våra hundar.