Alla ni med draghundar!!

Sv: Alla ni med draghundar!!

jaha det va så det va :( stackaren...men vilken tur han hade att han kom till dej :D

jo det var riktigt synd om han när han kom..ingen tillit till människor och knäckt i psyket...men nu så :love: underbar hund som älskar livet och vad det har att erbjuda för spännande :)

th_Nimbus

Nu ska vi se om denna bild blir med, första gången jag försöker lägga med en bild så det har tagit sin lilla tid!!!
Världens vackraste Siberian Husky, Gevonne´s Nimbus com numera är i himmelen, hans barn lever ialla fall kvar!

NEJ!!! Det gick ju inte! Hur i hela friden gör man????????

th_Nimbus.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Nu gick det ju! Jag provar en till, våra ledarhundar Fenrisulven Garm och Måsek`s Kataja, den senare dotter till Nimbus i tidigare bild!
th_GarmochKataja.jpg

Jag håller på att köra in min hund :) Har tyvär ingen bild på hon men det kan nog fixas! ;)

hej allihopa!
jag är tezzie & jag har en siberian husky tik som jag har som sällskaps hund.
hon är jätte fin! ser ut som en varg tycker de som ser henne.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 486
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 719
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 554
Senast: Cissi_ma
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 168
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30