Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Jag vill veta vilka som har papillon och vad ni gör med era små vovvar? Hur är dom som ras osv.. Ska nog skaffa en sån liten yrboll som...
Svar
4
· Visningar
1 311
Senast: tuaphua
·
L
Övr. Hund Har en liten fråga. Är det nån som vet om mjölk är farligt onyttigt eller ok att ge till en bedjande schäfer. Ibland när jag tar fram en...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Lazy1
·
Övr. Hund Det gick ganska fort.. diskuterade detta på fredagen med en uppfödare som frågade om jag hade möjlighet att ta hand om en av deras tikar...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Kivina
·
H
Övr. Hund Träffade honom på gatan nyss (söt underbar adjektiven räcker inte till), förstod inte att det var han förens hans matte berättade...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Jaha..så var det dags igen för grannens hund som sitter och gapar utanför fönstret, uppvaktandes min löptik...*morr* Grannen har...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 288
Senast: Mr Steven
·
H
Övr. Hund Vi skall åka till veterinären med den ena hunden. Är jätteorolig :cry: . Funderar på vad det kan vara för fel, och tänkte att någon...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Hexo
·
Övr. Hund Om du blandar dessa hundar, vad får du fram för ras då? Ras 1. *Labrador Retriver *Golden Retriver *Engelsk Cocker Spaniel *Irländsk...
Svar
9
· Visningar
861
Senast: Thelma
·
H
Övr. Hund Hej! Jag har varit på två utställningar ovh fått bra bedömningar vilket är jättekul! Nu undrar jag bara hur man får ett cert? Är lite...
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: Javan
·
Övr. Hund är det total "waste of time" att ställa ut hund som är dokumenterat avelsoduglig? Även på inofficiell utställning? (kan tänka mig...
Svar
9
· Visningar
1 251
Senast: Javan
·
Övr. Hund Ögonlyser ni era hundar regelbundet? Eller blir det bara en gång i unga år för utvärdering av kullen/aveln? Beror väl mycket på ras...
Svar
10
· Visningar
1 216
Senast: Gnist
·
Övr. Hund om jag vill para min jack russeltik vad kostar det??? Eller vad brukar hanhundsägarna ta??
2
Svar
26
· Visningar
17 484
Senast: rubytoo
·
Övr. Hund Ni trogna hund-bukefalister har säkerts ett sådana här trådar komma och gå i tusental. :smirk: Men nu MÅSTE jag ha hjälp! Den lilla...
2
Svar
20
· Visningar
2 158
Senast: Ambra
·
Övr. Hund ...att min "kung" är med nya numret av tidningen Vovve??! :love: :love: :love:
Svar
3
· Visningar
801
S
Övr. Hund När kan en hund få cert? I SBK och SKK. Måste man ha meriter? eller uppnått en viss ålder? Vilka regler är det som gäller?
Svar
5
· Visningar
1 019
Senast: "Sara"
·
Övr. Hund http://www.goyk.com/video.asp?path=663 Ganska intressant film. I mina ögon (familjen har haft hund men jag har varit mer...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: dannilall
·
M
Övr. Hund VAD ska man göra om ens hund hela tiden blir distraherad av något på morgonpromenaden så att hon inte kommer sig för att kissa?? :mad...
Svar
9
· Visningar
1 067
Senast: Tippan
·
W
Övr. Hund Vet inte riktigt hur jag ska tygla min bäste vän..... Han är en golden på 3år som kom till oss som valp genom en vad jag tyckte bra...
Svar
18
· Visningar
5 862
P
Övr. Hund Är väldigt sugen på en boston, men har lite svårt att hitta konkret fakta om rasen och hur den är som sällskapshund. Någon som vill...
Svar
8
· Visningar
835
Senast: pralin
·
A
Övr. Hund Någon som vet vart man kan köpa bra och billigt lastgaller plus grindar till en golf kombi? Är först och främst i behov av ett...
Svar
2
· Visningar
1 247
Senast: angelofthedevil
·
Övr. Hund Jag håller på med mitt projektarbete som handlar om problembeteende hos hundar. Jag har skrivit om: Hunden kommer inte när du ropar...
Svar
6
· Visningar
1 136
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama