Byracka!! Snart skjuter jag grannen!

Sv: Byracka!! Snart skjuter jag grannen!

Nu jä*lar! Hunden har gapat utanför mig sen 7,30 imorse!
Jag har sprayat honom med ketchup så det ser ut som om han varit i slagsmål.
Detta fungerade emellertid inte! Han vägrade gå härifrån och mina tikar fick inte gå på kisserunda.

Plockade då hit en kompis hane som kunde jaga iväg honom från tomten. Hunden lägger sig ner, ger sig, men återgår till att pinka revir på min tomt.

Då fick jag tag på jycken och kopplade honom samt band fast honom i ett träd. Ringde sen polisen och dom kommer så småningom att hämta hunden!
Hoppas nu att dom kör honom till hundstallet så att ägaren får lösa ut honom!!:devil:

Ojoj.....inte roligt!

du får hålla oss uppdaterade på hur det går för dig! Och framför allt vad polisen tar till för åtgärder! :D Hoppas dom gör något som svider riktigt hård för ägaren :devil:

Vad hemskt.

Det låter ju som om hunden aldrig är hos sin ägare. Man tycker ju att de borde ta in honom om nätterna åtminstone.

Hundstallet är nog den bästa lösningen.

Polisen brukar tyvärr aldrig vara till någon hjälp i dessa fall =/

Polisen ringde ägaren som kom och hämtade hunden. Har var fruktansvärt otrevlig och när jag sa att han skulle kastrera svarade han: "Det ordnar sig nog med det lilla gumman." (Inte vänligt sagt)

Han frågade också vad hunden hade i pälsen. Jag svarade då "Ketchup". :) VA FINT DÅ!! var hans kommentar.

Jag menade då på att ju mer jobb han fick med hunden, när han nu inte har koll på den, desto bättre!

Han körde härifrån i ljusets hastighet..:D

tycker mig känna igen denna hund + husse kan hussens namn börja på L och hunden brun vit?

sista idioten är inte född ännu

Senast ändrad av en moderator:

Mr Steven skrev:
tycker mig känna igen denna hund + husse kan hussens namn börja på L och hunden brun vit?

sista idioten är inte född ännu

Korrekt! Hussen är även kallad "sheriffen i ****, Kapten och Psykopaten"

Det känns som om jag har gett mig in i ett krig med denna människa..

Thrandur skrev:
Korrekt! Hussen är även kallad "sheriffen i ****, Kapten och Psykopaten"

Det känns som om jag har gett mig in i ett krig med denna människa..
ja hahahaha han är inte klok

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 249
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej Sedan ett par månader tillbaka har de nya grannarnas hund börjat springa hem till oss så fort han smiter. Hunden är ung. Jag...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 179
Senast: Mia_R
·
Äldre Jag blir galen på våran granne snart! Huah, är jag lättretlig eller har jag rätt till att vara det? :eek: Sambon och jag har nyligen...
Svar
18
· Visningar
2 873
Senast: martha
·
Hundhälsa Vi har en kastrerad hanhund född i november 2006. Han är alltså snart 8 år gammal. Han kastrerades sommaren 2010. Vi köpte honom som 8...
2
Svar
29
· Visningar
13 605
Senast: ISABEL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross