Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Hejsan alla.. Jag behöver lite hjälp med en ras som jag inte vet vad den heter.. Hunden är stor, har flufflig päls och har vit...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: Japanesen
·
Övr. Hund Min hund har ju varit rejält sjuk och ska ha antibiotika två sorter vid två tillfällen per dag. I går var grannens ungar här när det...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: mimmipigg
·
M
Övr. Hund säga åt vänninan nästa gång hon kommer hem till oss. Vänninan har en tik på 5 månader som är mer vild än tam...Dessutom leker hon...
Svar
6
· Visningar
778
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Hon blir bara smalare och smalare och valparna blir tjockare och tjockare :crazy: Vad skall vi ge henne för ngt som hon vill äta och...
Svar
10
· Visningar
1 035
Senast: Lupin
·
F
Övr. Hund Ska para min cocker spaniel tik för första gången med en hane som har varit med förr. De har nu varit tillsammans fyra dygn och tiken...
Svar
2
· Visningar
9 054
Senast: Jaahl
·
Övr. Hund Min sambos föräldrar har tre hundar, hanar. Två av dom, en 4-årig wachtel-korsning och en 7-årig labbe bor ihop, den tredje bor för sig...
Svar
6
· Visningar
810
Senast: Timsetim
·
M
Övr. Hund Har tänkt para min hanhund med en tik av samma ras. Vad är ett "normalt" pris för mig att ta? Fick höra att en hund som ej är...
Svar
12
· Visningar
1 369
Senast: Tie
·
T
Övr. Hund Jag har bestämt mig för att klicka in hästen, det går ju så bra med hunden...:D Men ni som har flera djur ni använder klickermetoden...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Jag har ju en hund hemma hos mig på rehabilitering. Allt går jättebra hemma, hon är snäll och lugn inomhus, dock lite skällig när folk...
Svar
7
· Visningar
739
K
Övr. Hund Så har damen äntligen börjat löpa. Tilltänkta hanen är till åren men jag vill så gärna prova honom. Gubben vill ta en annan yngre...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund Har varit iväg till veterinären med min magsjuke jycke och som jag befarade blev han kvar. Det är bland det värsta jag gör, att lämna...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: tazza
·
Övr. Hund Någon som har en sådan eller känner någon som har? Vad är eran erfarenhet av den rasen? Mvh/Maria
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: _Maria_
·
N
Övr. Hund Min JR tik tycker att ett gamalt göselrör i stallet är väldigt spännande:angel: grythund som hon är går hon in i detta trånga rör med...
Svar
8
· Visningar
971
Senast: Hermelin
·
R
Övr. Hund Vad tycker ni om dom här snuttarna!!! :love: :love: :love: Fler bilder finns på länken .... hoppas jag :o...
Svar
11
· Visningar
1 063
Senast: _breeze_
·
L
Övr. Hund Jag har en liten fundering på det här med att för hunden klargöra skillnaden mellan att ha halsband och sele på sig. Hur man ska göra...
Svar
11
· Visningar
1 320
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund Nu börjar jag bli riktigt orolig för min 5-åriga tik. Hon har i lite mer än en två veckors tid haft svårt att gå uppåt i trappor, hoppa...
Svar
12
· Visningar
5 051
Senast: tazza
·
B
Övr. Hund Hej, en kollega till mig fyller 65, och bla ska vi ge bort en bok om Borderterrier. Jag har fått i uppdrag att köpa denna, men...
Svar
9
· Visningar
1 130
Senast: Thelma
·
Övr. Hund På fredag em så ska vi iväg och hämta hem en 4-mån schäfervalp. Hemma har jag en 9-årig schäfertik och en 3-årig amstaff-blandning...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: lizzie
·
H
Övr. Hund Hej Finns det någon som kan ge tips på övningar man kan göra med sin unghund för att hjälpa till att höja dennes självförtroende...
Svar
6
· Visningar
1 422
Senast: Humzan
·
Övr. Hund Min hund är extremt rädd om sina framtassar. Det har blivit värre och värre, men inget har hänt hos oss, vi har haft honom ca 6 månader...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: fjutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur