Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Vad kostar det på ett ungefär att kastrera? Sövs dom alltid vid ingreppet? Min pojke får nog bli en "det" tror jag...
Svar
4
· Visningar
767
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Syrran har en hund som slickar på folks händer (men vi säger alltid nej), på täcken, på soffor. Och är det för att han vill ha salt? Är...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: Egonson
·
B
Övr. Hund Någon som har en sådan här ?:) Har blivit helt förälskad i dessa skapelser :love: Berätta allt om dem! Är de så coola, trygga...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: aenglah
·
C
Övr. Hund idag när min mamma var ute med våran hund attackerades dom av en schäfer:cry: alexis var lös och gick jätte fint brevid mamma, men så...
Svar
18
· Visningar
1 776
Senast: cleopatra
·
G
Övr. Hund Här kan Era hundar lyssna på Vargyl Gå längst ner på sidan. Vilka reaktioner får Ni? Mina hundar sätter genast igång, men så ylar...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 534
Senast: Minerva
·
L
Övr. Hund Jag undrar lite almänt om engelsk bulldog. Pris? Temperament? Era egna erfarenheter? Fördelar och nackdelar? Jag är sugen på att skaffa...
Svar
15
· Visningar
22 975
Övr. Hund :( http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=1-AV_ID=480367,00.html
2
Svar
20
· Visningar
1 717
Senast: R8n
·
G
Övr. Hund Sitter just och tittar på Animal Planet och ser programet Pet Rescue. Vet ju att vissa hundar måste bära munkorg när de vistas bland...
Svar
7
· Visningar
3 347
Senast: Trix
·
L
Övr. Hund Hej hej.. Jag funderar på att skaffa en hund och då en rottis eller blandning mellan rottis/schäfer.. :love: Jag är fullt medveten...
Svar
19
· Visningar
1 406
Senast: Gisburne
·
Övr. Hund både hon och jag klättrar på väggarna snart. Jag vill komma igång med viltspårträningen. Men hur dumt är det att lägga spår i snö åt...
Svar
6
· Visningar
1 207
Senast: lady_vip
·
M
Övr. Hund Va ute på promenad häromdagen med "min" border colliehane, Han bor visserligen hos mamma o pappa så dom har adopterat honom :cool: Men...
Svar
5
· Visningar
754
Senast: egwyne
·
Övr. Hund Ni som är erfarna.. hur lång tid tar det? Hon röntgades i måndags förra veckan, jag betalade avgiften till SKK i tisdags.. När tror...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: Thelma
·
M
Övr. Hund Jag har funderat på att prova en sådan här nosgrimma i enbart träningssyfte på min tik men jag har fått den känslan av att haltin är...
Svar
13
· Visningar
1 327
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Försöker lära syrran lilla hund lite vett. Han har tidigare stått på en kennel och ja, han var inte uppfostrad eller något (han kunde...
Svar
16
· Visningar
1 349
Senast: Tie
·
Övr. Hund Snart är det dags för oss att köpa en bil. Måste dock ha en djup kombi så att två hundar får plats. Focus är rätt lång :angel: Vad...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 776
Senast: ChristinA
·
B
Övr. Hund Våran femåriga hanhund blandras med beagle och annan jakthund börjar bli för jobbig. Ingen vill gå ut med honom för han drar för mycket...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 902
Senast: Tie
·
Övr. Hund BC-tiken har inte ätit sedan i fredags morse. (inte ens kött/skinka vill hon smaka på :eek: ). Detta är alltså en hund som i normala...
2
Svar
22
· Visningar
1 380
Senast: Gnist
·
D
Övr. Hund Jaaa!! :bump: Min familj funderar ganska seriöst på att skaffa vovve!! Jag har alltid velat ha en, men mamma har alltid sagt nej...
2
Svar
34
· Visningar
9 820
Senast: pralin
·
Övr. Hund Är det ok att skaffa en till hund enbart så att den hund man redan har "ska känna sig tryggare och bli lugnare". Fick höra den...
Svar
12
· Visningar
970
Senast: pippi27
·
A
Övr. Hund För ett par månader sen skrev jag om min vovve som hade lite viktproblem:confused: Nu har vi kört dietfoder ett tag. Tycker ni att det...
Svar
12
· Visningar
1 088
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama