På med högtalarna och se reaktioner!

Sv: På med högtalarna och se reaktioner!

Min JR bara kollade runt lite o undrade vart ljudet kom ifrån. Trodde hon skulle få spader då hon brukar reagera på det mesta i ljudväg på ett eller annat sätt.

Min hund lade huvudet på sned och tittade på mig med en frågande blick. Sen sprang han fram till mig och la sitt huvud i mitt knä en lång stund för att sedan börja pipa och verkade faktiskt lite rädd.

prince77 skrev:
ingen av mina reagerade.
Ena tiken ylar på kommando, han hunden ylar när glass bilen spelar :D

Vad är det med glassbilen egentligen :eek: ? Min hund ylar inte, men så fort truddelutten spelas (t. ex. i reklamen på TV) vänder hon på huvudet och stirrar. KNEPIGT!!

Ronja blev galen! Hoppade nästan upp i mitt knä av förtjusning när hon hörde dem!

Mina labbar är helt avtrubbade! Det var bara det gamla vanliga: "-jag är hungrig!!!"

Min pojk kom inte ens när jag skruvade upp ljudet, utan jag fick ropa hit honom. Sedan tittade han på mig, vände rumpan till, viftade på svansen lite och gick tillbaka till sin soffa.....:smirk:

Jag har en cd med enbart vargyl och gläfsande på och både min och morfars hund ylar till det. Det är ganska skoj att sitta här hemma och yla ikapp med hundarna :) Min hund som annars bara ylar till glassbilen.

*kl*

Jag fick nu pojkvännens hanhund att yla en gång, men det var först när jag lyssnade på det 4-5 gånger. Och min tik, älskade Enya ylade för första gångne i sitt liv :bump: :bump: Hon drog till och med till två gånger:D

Min golden kom in...såg frågande ut..la en rap och gick ut :D

*knapp lån*

Kinesen reagerade inte alls. Jämttiken däremot. Har spelat upp tiger ljud för henne, men då var jag tvungen att slå av bandspelaren. För jag trodde att hon skulle flyga på den. Hon morrade så mycket hon kunde och rese ragg!

den funkar inte för mej :( ska testa hemma sedan :P får se vad somn händer :p

Zacha öppnade inte ens ögonen.

haha. Varken Vorstehn eller Borderterriern kollade ens upp..:p Inte ens när jag försökte yla med för full hals:D

:rofl: Båda hundarna kom springandes med spetsade öron och huvudena på sne. Greyhounden stämde in i sång och dvärgpinschern började skälla. :D

Min vovve låg och sov när jag satte på ljudet.... Högt!!!
Inte en min eller rörelse kom från honom, bara snarkade vidare....

Nu funkade det! :P min hund lyffte på öronen och undrade lite smått vad det va..kompisens ena jack russell gick fram mot datorn och lyssnade o tittade, åsså gick hon runt lite varstans och kolalde vart ljudet riktigt kom från :P den tredje ställde sej upp å lyssnade å sen hoppade upp i mitt knä :P men inga yl blev det :(

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 471
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 869
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 735
Senast: fixi
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Menskopp
  • Åderbråck efter graviditet

Hund, Katt, Andra Djur