Bilder på era SMÅ hundar

Sv: Bilder på era SMÅ hundar

Personligen skulle jag nog rekomendera tibetansk spaniel:love:
Har tyvärr ingen bild på någon men dom är helt underbara !!
Funderar på att skaffa mig en sådan själv om några år...just nu vänta jag ju på min vita herdehundsflicka:rofl:

Här kommer min lilla sötnos. Hon är 8 veckor och en kinesisk nakenhund powderpuff

Affie11.jpg

DET var de sötaste på länge!! :eek: :love:
Har du fler bilder? :D

Hur bär ni er åt för att få in bilden direkt bredvid texten? Har försökt att kopiera men det går inte. Inget kul att länka...

Sötis! :love: Vi funderar lite på blandras mellan chihuahua ... och nån mer.. Eller de är nog mest jag som funderar.. :angel:

Jag drömde om Harry och Julie i natt. Är det ett tecken på att jag har hängt för mycket här? :angel:

Bostonterrier är ju inte så stora, och dessutom förbannat söta! :love:

06%20-%20vacker%20som%20en%20Zaga.jpg

Bilden lånad härifrån.

Min lilla bebis:
http://img.photobucket.com/albums/v281/Sanna_Plutt/Kisevovve/Sommar-05012.jpg
Tintin, 6 år gammal Tibetansk Spaniel :love:

Väger 9 kg, har en stor förkärlek till att springa, leka, hoppa.. så han är ganska vältränad. Sen är han ganska storväxt för att vara en Tibbe.
Han "ska" väga 8,5 men nu när han har haft ont i ryggen och inte kunnat motionera har han gått upp 0,5 kg :o :angel:
Så han är lite mullig nu..

Senast ändrad av en moderator:

Jag vet inte vart du var, men jag skulle ut och jaga björn tillsammans med dem och en dvärgpudel vid en stor äng :D

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 374
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 357
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 528
Senast: Ramona
·
Relationer Hej, Är tillsammans med en man jag älskar, det pirrar, vi har otroligt roligt ihop och han är min bästa vän! Men, han mår väldigt...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 420
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar