Bild på DIG och din hund!

Sv: Bild på DIG och din hund!

Har bara gamla bilder, den första är rätt dålig kvalitet på tyvärr...
Lillstintan har jag inga bilder på med mig med, men hon måste ju få vara med på en egen bild...

164834571PbYRhQ_ph.jpg

164836024MKMMbE_ph.jpg

380504871DnyIJi_ph.jpg

Jag har dålig koll på vilka det blir, men jag vet att Basilika, Lizzie och Kopparberg kommer. Sedan lär väl Piru dyka upp och Mitrolle. Undrar om jag glömt några nu. Det har jag säkert.

Öh, jag får nog ta och bli snällare i fortsättningen eller så får jag verkligen bli en rysk kulstöterska.

Jag har faktiskt uppnått den ädla åldern av 27 och det där blöjbarnet Piru ska ni inte lyssna på. Han är knappt rumsren.

Äntligen en människa med vett och sans. Jaa, det har väl försvunnit en sådär 20 kg eller något. Och ny frisyr har jag fått också.

Men vad ser jag, nummerlapp och utställningsring?
fyyy Priffe

hehe

Utställningbilden är bara för att skapa dimridåer. Med min gentleman kör man förstås skydds. ;)

Senast ändrad:

Här är jag och mina två malle-tjejer. Mor och dotter :love:

Socker7v.jpg

jagsaga.jpg

Aliide skrev:
Jag tycker bilden är toppenfin, synd på kvalitén. Annars är det ett sånt foto jag gärna förstorat. Men icke, kameran funkar inte alls bra i kasst ljus.

Ni är så söta ihop! :love:

Vitbalansen i bilden går att fixa.

Här är jag och min dvärgpinscher Julie.
Ser lite tråkigt ut att hon har munkorg på, men mitt kusinbarn på 1,5 år var och hälsade på och Julie är ju tyvärr inte pålitlig alla gånger och jag skulle aldrig förlåta mig själv om hon bet ett barn. Dessutom är hon inte van vid barn så hon är väldigt spänd i barns närhet.

IMG_0955.jpg

Haha, är det du. :rofl:
Det var det jag visste. Man ska inte lägga ut kort på sig själv för då vet alla genast vem man är.

Men snygg hund du har :d

Och jag gör inget annat än att lägga in bilder hela tiden.

Här är i alla fall jag och Amy.
Jag attackerar min hund, det brukar jag göra.. inte alls, men det ser ut så.

noses.JPG

Odjuren (;)) och jag:

24b9127a.jpg

Inte så jättebra kvalité kanske, tyvärr är det den enda jag har :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 495
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 744
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 556
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 734

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat