Bild på DIG och din hund!

Sv: Bild på DIG och din hund!

Ja det har jag absolut!! Vilka ska komma dit då? Nu har jag ju tvyärr flyttat och har inte kvar sköna gröna bilen heller... Men lite nyfiken är man ju på vilka som kommer *hä hä*

PIRU skrev:
Va har jag gjort dig nu då???? hahahahahah

varför trodde du det?

Upp till bevis, släng fram könet och skriv "PIRU" på den. Sedan fota och lägga upp här :angel:

Aliide skrev:
Upp till bevis, släng fram könet och skriv "PIRU" på den. Sedan fota och lägga upp här :angel:

Oh jisses då blir jag ner bombad me mail om folk som vill "träna med mig" här hemma på min appelplan.

PIRU skrev:
Oh jisses då blir jag ner bombad me mail om folk som vill "träna med mig" här hemma på min appelplan.

Haha, önsketänkande min vän :devil:

(Eller så kan det vara att de vill se det LILLA undret?)

Haha, jag har sett dig på något foto för längesedan. Men hade nog förträngt det. Du ska vara mörkhårig, kraftig, buskiga ögonbryn och se allmänt barsk ut

Ha ha...exakt så har jag också föreställt mig Jadzia. :D :angel:

GaurdianAngel skrev:
Ha ha...exakt så har jag också föreställt mig Jadzia. :D :angel:

Då är vi tre personer som enligt Jadzia har livlig fantasi. Jag står dock fortfarande fast vid falsk marknadsföring! :D

Absolut...hon har gått bakom ryggen på oss. :mad: :angel:

En fjärde anmäler sig. Hade precis den bilden av henne också :D.

Hade iofs fel bild om dom flesta här.

Haha nu kommer lite bilder på mig och min hund. Hittade ite så många som jag var med på. Hans ögon lysser på varje kort och jag ser ut som ett vrak på bägge två.:crazy:
jagsvante.jpg
Bild059.jpg

ojsan lite stora bilder kankse

Nä, detta funkar ju inte!! Stackars hund.... Du har ju köpt en för liten soffa till stackarn. Han håller ju på att trilla ur. :D :D ;) :angel:

Jo lite synd om han. Vi har en till som är lite större men han vill ligga vid fönstret sen så ligger ju katten i den största så han får allt ta den lilla soffan :p

linafina skrev:
Nu är jag för trött för att hänga med. Vad menar du :D?

Jag fick höra för något eller några år sedan att jag inte alls ska se ut som jag gör. Den bilden tjejen fick av mig var att jag skulle se ut som en indian :o

Aliide skrev:
Jag fick höra för något eller några år sedan att jag inte alls ska se ut som jag gör. Den bilden tjejen fick av mig var att jag skulle se ut som en indian :o

Du skämtar!

Nej indian trodde jag inte. Men avataren...e det du?

Nej det är spöket Laban, klart det är jag :D

Även jag på första bilden i den här tråden.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 499
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 748
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 556
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka