Bild på DIG och din hund!

Sv: Bild på DIG och din hund!

GaurdianAngel skrev:
Kalaspinglan är väldigt blond och lite hrm...rejälare. :o
:D :angel: :D :angel:

Då har du ju gissat ganska rätt, beroende på hur du definierar "väldigt blond och lite hrm...rejälare". Blond är jag, och lite smårund är jag också... :crazy:

Ja det långa håret köper jag inte... En kort page kanske... Åssen skulle du vara rund också :)

Jag och Arne i Sofiero i somras! (Blev BIM):banana:

arne_bordet_sofiero05.jpg

Jag och Arne myser (Arne mindre, gammal bild)

PICT0003_005.sized.jpg

Trodde Ni att jag såg ut så då??:p

*knapplån*

Har tyvärr bara innebilder från när jag var sjuk senast :crazy:
Men det får duga, ska fixa träningsbilder när vi börjar träna på allvar igen.. ja i vår nån gång när det börjar bli varmt :D

Tyst nu matte!

Myser i soffan

Han dog natten mot den sjunde januari förra året. Hans hjärta orkade inte mer.. Sen hade han artros och gick på smärtstillande varje dag sen ett halvår tillbaka men det funkade inte längre. Så vi hade funderat på att ta bort honom. Men han dog innan dess :cry:

Men fy fan.... Förhoppningsvis gick allting smärtfritt.

Jag lider med dig verkligen, tusen rosor till dig!

Du ser ut som en eskimå nrä du är så på bylsad , men han verkar älska snö och busa,
iof det gör många hundar

Haha! Hannaeskimå! Kanske nåt att satsa på eftersom arbetsmarknaden för husdjursagronomer inte är så jättelysande..!:idea:

Ja, hon älskar snön. Hoppar runt som en tok hela tiden - jagar snöflingar, leker rodeohäst, leker springande-struts-med-huvudet-i-sanden (snön!) o sådär..!:D

heylan skrev:
Haha! Hannaeskimå! Kanske nåt att satsa på eftersom arbetsmarknaden för husdjursagronomer inte är så jättelysande..!:idea:

Ja, hon älskar snön. Hoppar runt som en tok hela tiden - jagar snöflingar, leker rodeohäst, leker springande-struts-med-huvudet-i-sanden (snön!) o sådär..!:D

skrattar ja låter som ett kanon namn lite exotikst så folk reagerar ,

hehe är så kul och se när de far runt i snön och sätter full fart mot närmsata snödriva , och livet bara leker

Jag var med honom och han hade det inte så lätt.. Jag önskar jag hade kunnat göra saker annorlunda men nu är det försent. Och det går inte att ändra på i efterhand så man får lära sig leva med det.

Förhoppningsvis har han det bra där han är nu. Springer runt och leker, pigg och glad :) Väntar på att jag också ska komma dit en dag och då ska vi vara tillsammans för alltid.

Nä, du är ju inte det minsta smårund. Det är ju konstigt egentligen hur man kan få uppfattning om någon man aldrig sett eller fått en beskrivning på. :confused:

Bah, se till att kasta in en ny bild på er! Den där har man ju sett :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 499
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 748
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 556
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka