Bild på DIG och din hund!

Sv: Bild på DIG och din hund!

GaurdianAngel skrev:
Nä, du är ju inte det minsta smårund. Det är ju konstigt egentligen hur man kan få uppfattning om någon man aldrig sett eller fått en beskrivning på. :confused:
Ja, visst är det underligt. Jag undrar såååå hur du ser ut. ;)

Släng in en beskrivning, så kan jag säga om Du har rätt eller fel. :D :angel:

Ha, du ser ju alltid grinig ut. Och vad är det där för hund? Inte ditt lilla spjälstaket i varje fall, haha.

Några usla bilder som jag tog alldeles nyss. Inte lätt att få med hunden på bild. Hon är skraj för kameran.

camilla.JPG

Får fixa bättre bilder någon annan dag eller så får ni se mig live den 21 januari.

det blev nog nåt fel när du la in kortet för SÅ ser du inte ut!!

Vad ska ni göra då? 21 jan alltså...

Är du en kille???????? Inget illa menat men jag trode du var en tjej!!!:o

Hahahaha, det var dte bästa jag läst på länge. Nu måste jag ringa och mobba honom.

Joho då, det är vi. Titta så snälla och söta vi ser ut.

( evita vill helst äta upp den där elaka saken matte håller i handen. Usch för otäck kamera)

Jadzia skrev:
Joho då, det är vi. Titta så snälla och söta vi ser ut.

( evita vill helst äta upp den där elaka saken matte håller i handen. Usch för otäck kamera)

Haha, jag har sett dig på något foto för längesedan. Men hade nog förträngt det. Du ska vara mörkhårig, kraftig, buskiga ögonbryn och se allmänt barsk ut :angel:

Ska genast söka ryskt medborgarskap och börja pumpa sterioder. Bort med pincetten och sluta plocka ögonbryn.

Jadzia skrev:
Ska genast söka ryskt medborgarskap och börja pumpa sterioder. Bort med pincetten och sluta plocka ögonbryn.

Haha, eller så inför du bara en ny rysk stil? Smäcker söt tjej, plockade ögonbryn osv. Kan nog bli en hit :idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 501
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 749
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 560
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka