Bild på DIG och din hund!

Sv: Bild på DIG och din hund!

Aliide skrev:
Nej det är spöket Laban, klart det är jag :D

Även jag på första bilden i den här tråden.

:D jo men den bilden som är på första sidan i tråden är nytagen va?

Hur gammal är den på avataren?

Aliide skrev:
Den på avataren är några månader ;)

Aha oki :).

Jag tycker att man på vissa bilder ser så annorlunda ut trots att bilderna är tagna samma månad eller halvår. Eller så är det dagens ungdomar som vet hur dom ska göra för att ändra looken :).

linafina skrev:
Aha oki :).

Jag tycker att man på vissa bilder ser så annorlunda ut trots att bilderna är tagna samma månad eller halvår. Eller så är det dagens ungdomar som vet hur dom ska göra för att ändra looken :).
Haha, jag är inte typen som ändrar looken dock. Men har en förmåga att se olika ut på varje kort. Knepigt det där!

Aliide skrev:
Haha, jag är inte typen som ändrar looken dock. Men har en förmåga att se olika ut på varje kort. Knepigt det där!

Ja det är det.

Jag tycker det är kul att se hur alla ser ut när man har en bild i skallen på hur man tror personerna ser ut :D.

Jadzia skrev:
Några usla bilder som jag tog alldeles nyss. Inte lätt att få med hunden på bild. Hon är skraj för kameran.

camilla.JPG

Får fixa bättre bilder någon annan dag eller så får ni se mig live den 21 januari.

Någon rysk kulstöterska "vetisjutton", men definitivt äldre hade jag tänkte mig! :D

/Timsetim

*knappen*

jättefina hundar alla har , vill inte titta mer
då jag än mer vill ha hund själv '*suckar*

Men du är ju dig lik ju. Det är bara några kilon som saknas. Lika söt som vanligt!:love:

Aliide och gänget:
Och Svet.... gahh... ni är inte kloka. Var har ni fått det ifrån? Jadzia har väl alltid sett så här snäll och rar ut? (Att hennes penna sedan har en skarp och vass egg är en helt annan sak... :angel: )

Jag skall se om jag kan rota fram någon bild också...

Här skall vi se:

http://i11.photobucket.com/albums/a155/robin_goodfellow/webvastkust.jpg

Senast ändrad:

Neej! Det ser ju jag på din anv.bild att du är blond!!! :eek:

prinsessfeminist skrev:
Men du är ju dig lik ju. Det är bara några kilon som saknas. Lika söt som vanligt!:love:

Aliide och gänget:
Och Svet.... gahh... ni är inte kloka. Var har ni fått det ifrån? Jadzia har väl alltid sett så här snäll och rar ut? (Att hennes penna sedan har en skarp och vass egg är en helt annan sak... :angel: )

Här skall vi se:

Vad är nu detta?! :eek:

Säger som Tippan, du är ju blond. Det ser vem som helst!

Aliide skrev:
Vad är nu detta?! :eek:

Säger som Tippan, du är ju blond. Det ser vem som helst!

Bara för att man uttrycker som en blondin, så behöver man inte vara det. :) Men det är klart, avataren är förvillande lik, bortsett hårfärgen då... ;)

Haha, snacka ni om blondiner. Här kommer smarthuvudet nummer 1: Stirrar på bilden i typ en minut funderandes varför hon springer med en apelsin i ena handen. Är det för att hon är hungrig? Efter en alldeles för lång stund så kommer även jag på vad det är....

prinsessfeminist skrev:

Aliide och gänget:

Här skall vi se:

Du spreta roligt me högra stortån *asg*

PIRU skrev:
Du spreta roligt me högra stortån *asg*

Tänk att du förstod varför jag valde den bilden direkt. hehe

Jag fattade som att vi skulle visa bilder på oss själva, lättklädda, men nakna tår.

Men jag såg inte att du förstått det. :angel:

/Priffe - lika blond som avataren

prinsessfeminist skrev:
Tänk att du förstod varför jag valde den bilden direkt. hehe

Jag fattade som att vi skulle visa bilder på oss själva, lättklädda, men nakna tår.

Men jag såg inte att du förstått det. :angel:

/Priffe - lika blond som avataren

jag förstod inte att man skulle vara lätt klädd för jag har foddrade Pansar byxor med vinterkängan från miltären i aug så iof T-shirt hahahaa

Brukar jag också ha i juli när jag är i Arvika.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 499
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 748
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 556
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 735

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Textiltvätt/mattvätt?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat