Sv: Agressiv valp?
att jag är helt av din bana det är upp till dig.
om min valp blir för uppspelt så den hugger mig som en galning i händerna då tar jag han med en hand över nosen o håller i han tills han är tyst o lugn o släpper upp han fortsätter han så gör jag likadant tills han är lugn.
Sen om människan tror o slå sin hund är rätt väg då ska man nog fundera på om man ska ha hund över huvudtaget.
Sen sa jag inte att man ska korrigera att den pissar inne det var Allide som gjorde det. det var att hunden högg dom ja sa att dom skulle ta hunden ordentligt inge annat.
Luff skrev:Alltså ibland tycker jag du resonerar mycket vettigt men ibland så är du helt av min bana.
Du kan ju inte skriva "ta rätt rejält" - jösses med tanke på den okunnighet trådskrivaren verkar ha om hund så kan det innebära ett rejält kok stryk - för att dom troligtvis inte rastat den ordentligt.
Och bur - bara en ursäkt för att rasta sällan - kanske inte för dig men för trådskrivaren - antagligen.
att jag är helt av din bana det är upp till dig.
om min valp blir för uppspelt så den hugger mig som en galning i händerna då tar jag han med en hand över nosen o håller i han tills han är tyst o lugn o släpper upp han fortsätter han så gör jag likadant tills han är lugn.
Sen om människan tror o slå sin hund är rätt väg då ska man nog fundera på om man ska ha hund över huvudtaget.
Sen sa jag inte att man ska korrigera att den pissar inne det var Allide som gjorde det. det var att hunden högg dom ja sa att dom skulle ta hunden ordentligt inge annat.