Nya bilder på Harry

Sv: Nya bilder på Harry

Då ska jag kolla med fotografen om jag får visa upp den också, så får du en idolbild på oss båda att ha ovanför sängen ;)

22/4 har jag ingenting planerat såvitt jag vet, hurså?

Arne är ju också kanonfin, egentligen skulle man kanske helt enkelt kunna säga att dom flesta Dvärgpinschers är det ;)

Njaa....(*flirt, flirt*) Skulle behöva en handler med mig till Skellefteå och jag tyckte du och Charlie verkade funka rätt så bra ihop :angel:

:D :D :D

haha, visst skulle jag kunna göra det om jag inte har något annat för mig, jag är dock förvånad över att du törs släppa mig i närheten av honom igen :angel: :p :D

Yeah skrev:
Arne är ju också kanonfin, egentligen skulle man kanske helt enkelt kunna säga att dom flesta Dvärgpinschers är det ;)

Ooo se där. Din Harry är släkt med Arne och Zafir samt vovvarna hos mig. Harrys mamma PimPim har samma mamma som min Franke som är far till Zafir och Arne här på bukefalos.
PimPim är en go tik! Hade henne på besök här för länge sen innan hon flyttade till din uppfödare. Kramgoa Pim Pim

Det gick ju jättebra ju :)..Han är ju ändock inte den lättaste att ställa, så du gjorde ju ett kanonjobb :bow:

Jättebra är väl kanske att ta i, jag skulle snarare benämna det som Ok.
Men du kan nog hursomhelst räkna med att jag är ledig den dagen, jag brukar inte ha så mycket aktiviteter inbokade.
Dessutom är det ju som sagt jättebra träning för mig också :D

Då är det ju bara att komma på hur att få dig upp hit innan vi åker kvar då :) Kan ju bli lite knövligt att plocka upp dig nere i Sundsvall (dryga 2 h bilresa åt "fel" håll) :crazy:

Det ordnar sig alltid, antingen sätter jag mig på en buss (eftersom jag varit lat och inte ordnat med körkort..) eller så flirtar jag med någon vän som kan följa med. Han som var med mig i Söndags tyckte att det var riktigt kul att vara på utställning, så han är väl den som jag tror är mest lättflirtad ;)

Vi får väl se vad PM:et säger när det dyker upp runt vecka 15.
Vet Inte hur tidigt bussarna går och jag misstänker att vi kommer att behöva åka hemmifrån Jättetidigt på lördagsmorgonen :angel:
Fast det vore ju smidigt att kunna plocka upp dig nere i Ö-vik..Det blir ju ingen större omväg i alla fall :)

I Ö-vik har jag en del vänner, så om inte annat kan jag säkert åka dagen innan och sova där över natten :)

Här är en ny bild på min lilltjej! :love:
DSCF2256.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 852
Senast: Hermelin
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 549
Senast: Liran
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
756
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 101
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpcykel
  • Målbilder för trubbnosar.