Sv: frågor

Ja, mamma är också hemma hela dagarna så det var väldigt sällan hon behövde sitta där. Hon var alltid i någons famn, blev buren på mycket, eftersom hon inte fick gå inomhus heller.

Dock så lärde hon sig väldigt kvickt, att om man piper/gnäller så kommer det en matte springandes fort och man slipper sitta i buren :angel:
Sen dess har hon kallats för Gnället av alla, för hon använder samma teknik än idag ;)
Nu har hon det snälla smeknamnet Tjockan, för hon är så kort i kroppen så hon alltid ser tjock ut och alltid är sugen på mat! :D

som läget är nu. så vill vetrinären at hon ska gå på rimadyl i 4veckor. där efter operera bäknet och ev operera den ena höften i framtiden . tycker de e synd om lill tjejen då ja har en annan hund hemma som hon ser att den keler och springer fritt.

Gör inte ett förhastat beslut. Prova att medicinera först. Dagens medicin är mycket bra och hjälper skelettet. Prata mer med in vet, säg att du vill ha mera råd.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 394
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 085
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 647
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 060

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka