Hund = Rovdjur?

Sv: Hund = Rovdjur?

Ja, för mig är det ingen fara om hunden bara söker igenom hagen pga att spåret går därigenom, och hunden är ju tränad att följa det och gör den det utan att avvika och jaga djuren i hagen, då är det helt lugnt.

Men jagar den djuren, då tycker jag inte att det är rätt och då ville jag bara veta om jag har rätten att ta hunden i sådana fall.

*kl*

Vad händer om det är tvärtom då? Dvs hästarna jagar hunden och ev skadar den?

LillMumlan skrev:
:confused: Ok, nu fattar jag ingenting... :o
Men blev det riktat till dig så var det iaf inte meningen... (?)
LillMumlan skrev:
:confused: Ok, nu fattar jag ingenting... :o
Men blev det riktat till dig så var det iaf inte meningen... (?)
När du klickar på [snabb-svar] i Gnists inlägg kommer det att visas i det övre högra hörnet på ditt inlägg vems svarsknapp du klickat på och då riktas ditt svar mot denne.. i detta fall Gnists..

titta bara i mitt inlägg, där står det:
Svar på Sv: Hund = Rovdjur? av LillMumlan #25
eller hur? det betyder att jag använd [snabb-svar]sknappen i DITT inlägg och svara således till DIG och ingen annan..

förstår du nu? :)

Nu förstår jag, haha, undrar hur många som fått riktade svar från mig eftersom jag i princip alltid trycker på den närmsta svarsknappen! :p

Liknande trådar

Övr. Hund Som inte har sådan kadaverdisciplin att hunden går lugnt vid ägarens sida oavsett störning alltså. Men, alla andra? Alla de som tycker...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
37 484
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej på er! Jag funderar lite över hur det här med hårda / mjuka metoder eller vad man nu kallar det då det gäller hund V häst. Jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 709
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag har insett att jag inte alls har koll på hur "fel" på exteriören påverkar hållbarhet och funktion på en hund, inte ens vad som...
Svar
0
· Visningar
1 113
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Har ett delikat problem nästan dagligen, ett problem som nu funnits för mina vänliga grannar i en 6-7 år. För, tja en 6-7 år sen...
Svar
17
· Visningar
1 383

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka