Liten lägenhet?

Sv: Liten lägenhet?

Flinisen skrev:
Gillar inte stålburar...Hårt och sånt usch

Jag skulle oxå vilja veta vad d spelar för roll om det är en stålbur eller en mjuk, det är väl inte uppe på buren hunden ska ligga utan inuti, å där har man väl oftast en mjuk bädd? :confused:

Sen det du skrev att du hade din hund i en hage av kompostgaller när ni tävlade osv, är inte kompostgaller lika hårda? :crazy:

Bara för att jag inte tycker det är lagom stort betyder inte att hunden mår dåligt...Eller hur??? Det är ungefär som att säga att en person är dum i huvudet bara för den inte kan läsa. För att ge er en liknelse

Bra!
Då har du förklarat ( äntligen ) att trådskaparen egentligen kan skaffa hund trots storleken på lägenheten, men att du ( av praktiska skäl ) inte skulle ha en liten lägenhet för att du vill träna dina hundar inomhus!

Åt den liknelsen du drog kan jag bara tillägga ::rofl:

Ja men va roligt att du blev glad...Härligt att se att även du har ljusa stunder ;)

Calazirya skrev:
Jasså? :)

Jag är alltid glad och har näst intill alltid ljusa stunder, du där emot :smirk:

Har nog roligare än dig iaf :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Ne nu lägger vi av... Vi får acceptera varann helt enkelt ;)

Liknande trådar

Hundträning Hej alla I min flock ingår det tre Leonberger och en liten blandras. Åldrarna varierar mellan 6 mån och 9 år. Hur gör ni andra när ni...
Svar
13
· Visningar
3 009
Hundavel & Ras Hej! Jag ska skaffa hund och letar efter en lämplig ras. Är väldigt förtjust i golden retriever då de verkar ha ett underbart...
2
Svar
29
· Visningar
7 765
Senast: nickan1
·
Övr. Hund Hej alla! Det är inte riktigt aktuellt att köpa hund just nu men kanske framöver. Har ni förslag och tankar kring vilken mellanstor ras...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 238
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 664
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar