Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Hallå! Jag har fått tillökning här hemma, fem små nakenfisar som ska få namn. :love: Tänkte höra här om det är någon som har några bra...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Lazy1
·
T
Övr. Hund hmm... jaja hon får ju skylla sig själv, hunden säger ju ifrån många ggr... http://youtube.com/watch?v=PdJN6zNsxEM&search=crazy%20dog
Svar
8
· Visningar
795
Senast: kem
·
D
Övr. Hund alstå...tycker ni att det är konstigt om man rakar punkfrillor på sin hund?jag känner mig lite mobbad när min hund och jag strosar på...
Svar
6
· Visningar
996
Senast: voltigehoppare
·
Övr. Hund Ja, vi tänkte att nu när det inte blev Cruft's för vår del så åker vi på Världsutställningen, som lägligt nog är i Polen. Men hur...
2
Svar
28
· Visningar
4 728
Senast: Bansan
·
M
Övr. Hund Jag vet att man absolut inte ska bry sej för mkt i vad andra gör, men jag kan bara INTE BRY mej! :( åsså måste jag klaga av mej lite här...
Svar
4
· Visningar
1 346
Senast: Minime
·
Övr. Hund vore kul o veta.. har själv en halvårs harlekin hane!
2
Svar
22
· Visningar
1 996
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Mamma och jag åkte med bussen imorse 8.45 Nu är klockan snart halv 3 och jag har inte kommit hem. Visserligen har min morbror varit och...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: R8n
·
Övr. Hund En skön sida o se hur schäfrar sett ut från 1899-2004 http://www.sensuroitu.net/GSD/1899.htm BSZ winners = utställning BSP winners =...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 386
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Jag har en eng. springer spaniel grabb på snart två år, en mycket smart herre :p bästa och roligaste sätt att aktivera honom mentalt...
Svar
9
· Visningar
837
Senast: wtf
·
Övr. Hund Min stackars tik har knappt hämtat sig efter hundbettshistorien (om någon minns den) förrän hon råkar ut för nästa grej :( . I...
Svar
1
· Visningar
1 441
Övr. Hund Är det någon som vet hur öronkupering faktiskt går till? Jag vet att det är förbjudet och oestetiskt och allt men jag skulle bra gärna...
Svar
2
· Visningar
3 702
Senast: KickiH
·
C
Övr. Hund Mellan Dalmatiner, Dingo, Collie, Bullterrier! :love: :D :love: :D Visst är hon söööööööt: Men jag kan inte komma på något...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 425
Senast: CaliforniaSwed
·
Övr. Hund Ja, som de står, hur gammla va dom när ni fick hem dom?? Finns de någon gräns på åldenr på valpen?! Max åldern för valpan? 8 veckor...
2
Svar
36
· Visningar
4 716
Senast: jackrussellterrier
·
Övr. Hund Läste på aftonbladet:Hund högg våldtäktsmannen i skrevet Finns det inte en risk att ägaren kan bli straffad, enligt lagen alltså...
Svar
10
· Visningar
1 151
M
Övr. Hund Vad anser ni är den bästa metoden för att klicka in hunden? Den enda metod jag har hört är att klicka och sedan snabbt ge godis...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: Einfari
·
Övr. Hund Jag har en hanne på 3 år som är korsning rottis och schäfer, vissligen bara några få procent eftersom det är flera generationer sen...
Svar
18
· Visningar
1 043
Senast: ejlin
·
H
Övr. Hund Vi fick hem våran tax som är 2 år för ca 3½ månad sen (cirka). Han har gjort inne flera gånger sen vi fått honom. Även fast vi rastar...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vår Diva har blivit stor. här kommer några gamla och nya bilder så att ni kan se skillnaden. Kommenera gärna...
Svar
9
· Visningar
914
Senast: MaRomer
·
K
Övr. Hund Funderar på att skaffa hund, men min mamma är allergisk mot hundar. När syrran hade hund förut så var det inga problem för dem att komma...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: HKTessan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama