Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Finns det nån spray typ som man kan ha i pälsen för att det inte ska fastna massa snöbollar:confused: om inte så vore det en idè, jag...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: hovawart
·
Övr. Hund Det här kommer bli rätt långt tror jag, och jag skulle vara tacksam för lite råd eller pepping. Eller nånting, vet inte egentligen...
Svar
9
· Visningar
1 205
Senast: Amandla
·
Övr. Hund jag sålde en valp för ett år sen .. och nu ha ägaren tappat bort pappret på hunden .. bara att hon skrev aldrig under och skickade in...
Svar
5
· Visningar
4 118
Övr. Hund när jag själv måste vara "i vila" pga havandeskapsförgiftning? Jag får inte anstränga mig, så promenaderna får utebli tills husse...
Svar
9
· Visningar
946
Senast: Aliide
·
C
Övr. Hund Jag o min sambo har bestämt o skaffa en hund till, nu blir det en Mops!! :love: Är det någon som känner till ngn bra uppfödare för denna...
Svar
10
· Visningar
4 385
Senast: Mia_k
·
Övr. Hund Var i helgen och ställde ut och damen tog BIG-2 på inofficiell!!! Vi får väl se hur det går på lilla STHLM i april...kanske det kan bli...
Svar
7
· Visningar
721
Senast: Mia_k
·
Övr. Hund nu måste jag fråga, hur ofta "ska" man avmaska sin hund? Jag har hört att valpar ska man vara noga med men sedan när de är lite äldre...
Svar
4
· Visningar
917
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Stod på Apoteket, skulle köpa avmaskningsmedel, och dividerade med mig själv om jag skulle välja DEN eller kanske DEN... Det är ju en...
Svar
12
· Visningar
1 282
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Är de så krävande som man har hört? Tycker om att gå långa promenader och träna men måste man arbeta extremt mycket med en border...
Svar
16
· Visningar
4 587
Senast: Tippan
·
F
Övr. Hund Den 28:e april bär det av till umeå för att hämta våran bäbis Ior (fråga mig inte varför han ska heta det, det är mamma som har bestämt...
Svar
2
· Visningar
866
Senast: fethajja
·
Övr. Hund Här är vad jag vill ha i en hund: Päls: lättskött, max 30 min vård/dag Färg: Inte svart Storlek: Mellan-Liten Använding: Sällskap...
2
Svar
26
· Visningar
2 627
Senast: Ruben Salte
·
D
  • Låst
Övr. Hund Vi var idag och hämtade en schäferhane hos en person eller snarare företag som sysslar med bla omplacering och meritering av hundar...
2
Svar
33
· Visningar
3 307
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Vet ni vad ni ska skaffa för hund nästa gång? Jag har funderat på en till hund om ca 3 år och då funderar jag på följande raser...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
6 272
Senast: Vimsan
·
S
Övr. Hund Valpen är en Wesh Corgi Cardigan Här finns bilder (och stamtavla) på valpen: http://www.vistruphus.dk/Vores_hunde/Amie.htm...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: skrotten
·
Övr. Hund Ni som har en partner ni bor med, har ni gjort upp ngn deal om vem som ska ha hunden om ni separerar? Min kära mor & far gjorde en...
2
Svar
20
· Visningar
4 200
Senast: Meibla
·
R
Övr. Hund Jag har en blandning mellan schäfer, flatcoated, newfoundland och kungspudel och har ingen aning om hur mycket mat jag ska ge honom, med...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: Warmia
·
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit en tråd om att ev skaffa en valp, men att jag var lite orolig över att min 3-åriga amstaffblandning skulle vara...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Hur gammal bör tiken minst vara när den får sin första kull?
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: Flinisen
·
Övr. Hund Min schäfer tjej är nu 7 månader och ena örat hänger ännu, medan det andra står rakt upp:D Borde det inte rest sig upp nu? Eller hur...
Svar
3
· Visningar
1 838
Senast: shampiz
·
Övr. Hund Vet inte vart de andra trådarna om utställning tagit vägen så jag gör väl en ny.. Jag och min Finska Lapphund ska på utställning i...
2
Svar
32
· Visningar
1 617
Senast: marika_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar