Jag har köpt en blandning!

Sv: Jag har köpt en blandning!

Just hittade tråden...Grattis till din Renrasiga...Blandras!!!!

Så vad bliv det för namn?

Jag är också en "icke soffaliggare" ägare. Är de inte härliga?

Jag är så himla njöd med min kille. Han är enormt gosig. Han är jätte bra med barnen till och med skydda dem från våra andra hundar om dem är för hård och om våra 5 årgia tjejer eller barn över huvud taget springer mot vägen så försa han de tillbaks om de inte lyssnar så hålla han de i byxor tills de gör det. :D
Vi använder honom till våra kor och träningen "is going good". Han är med oss hela tiden bilen, hästar, fyra hjuling, snöskoter och traktorn. Jag tror han kom på den meningen "Don't leave home without it!".

Dettä är min klumps Angus 1 år nu på den 9 April:
Angusongaurdduty.jpg

Angusongaurdduty3.jpg

Så vacker han är!!!!:love: :love: :love:

Mitzy är en muterad terroristtaliban tidsinställd bomb och katastrofalt aktiv....men hon är helt underbar :love:

Jag är så glad över mitt rasval:p

Det förstår jag att du är. Jag med. Jag hade en i USA förut min han blev på körd innan han var två.:cry:

De är enormt klok och väldigt lätt lärd. Angus öppna all dör grindar på gård...själv lärd. Ibland han kan ser nåt han vill och du ser att han sitter och tänker ut vad och hur han ska göra. Förgår vill han ha valpens tuggben, så han vände om gick över köket och hämtade en lek sak till valpen kom till baks lek med det fram för valpen, spotade ut det, så nu var valpen så nyfiken så han lämnade tuggbenen kvar och gick efter leksaken. Angus blixtsnabbt tog up benen och lämnade köket.:devil: Och att jobba med kor vill han göra sen han var 8 veckor. Men han bara fick göra det efter han var 7 månader.

Hur många hästar har du? Sen att du vill att hon hämta hem de. Vilken kennel hon från? Jag söker en tik till Angus själv.

Liknande trådar

Övr. Hund Nu kära Buke tänkte jag se om det finns någon som kan ge bra tips. Hunden är en Rottis hane, 8 år. Inte "smartaste " nöten ur sin kull...
Svar
7
· Visningar
1 926
Senast: BobberiBoo
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 791
Senast: Görel
·
Övr. Hund På söndag för exakt fem år sedan bilade jag och familjen ner för att hämta hem min alldeles första egna vovve, en liten bulleherre vid...
Svar
3
· Visningar
1 268
Senast: Jenka
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 333
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar