Jag har sällan haft så kul när jag "lyssnat" på någon annans gräl som nu!
Menar inget illa, men hela grejen att överhuvudtaget föra argumenten här och inte personligen, om ni nu känner varandra, övergår mitt förstånd. Och att ni båda konstant svarar i tråden under samma 5-minutersintervall genom alla inlägg, det skapar givetvis tvivel bland oss övriga på forumet. Det har liksom varit för många fejkade diksussioner här genom åren...
Hur det än ligger till så förstår jag inte följande: Om tikens ägare tycker att tiken och hanhunden ska paras med varandra, och om tikens ägare inte bryr sig om lösdriftens hyresgäst och dennes åsikter, hur kommer det sig att tikens ägare skriver "varför när det inte blir nåt?" här ovan? Om tikens ägare tycker att tiken ska ha valpar med denna hanhund, då borde det väl bli nåt oavsett vad Giffan säger, eller? Och varför kan de inte lika gärna få para sig i trädgården eller i vardagsrummet eller dylikt? Om det skulle bli revirbråk om en sån sak, hur gör alla andra hunduppfödare då, tror ni? Alla har väl inte ett neutralt område, som en lösdrift, där hundarna kan få hålla till?
Och ja, här kommer det: Det stavas AGGRESSION! Tror jag.