Hjälp mig, vad ska jag göra??

Sv: Hjälp mig, vad ska jag göra??

Aliide skrev:
Konstigt. Ni stavar ordet "agresiv/agresivetet" på samma sätt. Samt har samma text och meningsuppbyggnad.

Anar man TROLL i bukeskogen? :angel:

Men förlåt om man inte stavar perfekt om man blir irriterad. :angel:
Vi kände som sagt varandra förr. :cool:

Du är bra uppmärksam!!! Men det är inga troll här inte!

Senast ändrad:

Aliide skrev:
Konstigt. Ni stavar ordet "agresiv/agresivetet" på samma sätt. Samt har samma text och meningsuppbyggnad.

Anar man TROLL i bukeskogen? :angel:

De svarar båda 2 i tråden samtidigt, så det är nog inte en och samma

Gnist skrev:
De svarar båda 2 i tråden samtidigt, så det är nog inte en och samma

Hur svårt är det att logga ut? Alternativt sitta på två datorer?

Det är liiite konstigt att "Lena" letar upp en tråd som var 2 veckor gammal. Sen att två vuxna inte kan stava samma ord korrekt. Plus alla utropstecken/frågetecken.

Köper inte detta.

Aliide skrev:
Hur svårt är det att logga ut? Alternativt sitta på två datorer?

Det är liiite konstigt att "Lena" letar upp en tråd som var 2 veckor gammal. Sen att två vuxna inte kan stava samma ord korrekt. Plus alla utropstecken/frågetecken.

Köper inte detta.

Vi kände varandra förr Köp det eller ej har inget otalat med er.:cool:

Och du råkade bara hitta det här inlägget? Och skapade dig en användare på en gång? Samt visste vem gifflan eller vad hon nu heter är här på forumet?

Nu blir det ju bara mera invecklat detta. Han hunden ägs ju av din syster, som inte har något med varken mitt kontrakt eller min grannes kontrakt att göra.

Jag har inte pratat om din tik, mera än att jag skrivit denna tråden här, men jag har inte nämt varken namn eller ras, så egentligen behöver det ju inte ens gälla din hund.
Och jag trodde då iaf att ni diskuterade psyket på hundarna före ni bestämde er för att para. Han som haft hunden vet ju om utfallet hunden har gjort. Och det var ett helt omotiverat utfall.
Och jag vet inte vad jag har sagt om din tik som inte är sant...

Funny_01 skrev:
Nej, jag har inget med er hyra att göra.
Men hanhunds ägaren har det, vad han har överlåtit till er eller ej bryr jag mig inte om just nu.
När fick veta att du pratat om min tik, vet jag inte.
Jag fick höra det för en vecka sen kanske,några i min vänskaps krets att du sagt det.
hanen om han bitit hade DU kunnat sagt det till mig.
Eftersom det ingår i sådana gränser som ägare till tiken bör veta innan parning.
Vad det kommer sig att hanen skulle ha bitit, vet jag inget om.
Men det ända jag vill få sagt är att du inte kan gå och prata om sånt om min tik som inte är sant.
Har du problem med mig och tiken vill jag bara att du kommer till mig om det.:cool:

Senast ändrad:

giffan skrev:
Du är bra uppmärksam!!! Men det är inga troll här inte!

Jag "känner" personen ifråga och jag vet mkt väl hur dessa hundar är. Jag tycker inte att de är lämpade för avel någon av dem, som sagt, det är säkert en anledning till att tiken är renrasig, men ej reggad... eller?

Ja, det finns en anledning.
Tyckte tidligen inte förra ägaren heller och hon har kennel med reggade hundar. Så hon borde väll oxå ha fel ang tiken med då??????!!!!!!:cool:

Till er nyfikna!
En vän var här inne och visste vem giffan var skickade länk till mig och jag vart irriterad!
Så svårt var det att lösa denna gåta.

Funny_01 skrev:
Ja, det finns en anledning.
Tyckte tidligen inte förra ägaren heller och hon har kennel med reggade hundar. Så hon borde väll oxå ha fel ang tiken med då??????!!!!!!:cool:

Till er nyfikna!
En vän var här inne och visste vem giffan var skickade länk till mig och jag vart irriterad!
Så svårt var det att lösa denna gåta.

Och ni båda gick i samma skola med samma värdelösa svenskalärare, eller hur var det nu?

Vad är det för ras på hundarna egentligen?
Och varför ska de paras?

Nej det gjorde vi verkligen inte.
Vi har nog bara mötts av en slump.

Du vet var jag finns om du har nått problem med mig och tiken och övriga inblandade.
Tack o hej! :cool:
//Lena & Funny

Aliide skrev:
Och ni båda gick i samma skola med samma värdelösa svenskalärare, eller hur var det nu?

DYSLEXI?? existerar inte det hos er?? En teori kanske???

Ha inte taggarna utåt hela tiden!
Jag tycker bra om din tik, det vet du, men för det så tycker jag inte att hon är lämplig att avla på.

Har jag sagt att jag har dyslexi? Vill bara få dom att tänka om och inte snacka om man kan stava eller inte. :rofl:

giffan skrev:
Ha inte taggarna utåt hela tiden!
Jag tycker bra om din tik, det vet du, men för det så tycker jag inte att hon är lämplig att avla på.

Har inte taggar utåt.
Men vad du tror om Funny stämmer inte. :cool:

giffan skrev:
Och vad tror jag om henne då?

Du har ju sagt att hon inte är lämpad att avla på.
Pga att hon är stressad agresiv och nått mer jag inte minns.
Stämmer inte det eller är det andra som av nån anledning skulle ljuga för mig?? :confused: :cool:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ja, som frågan lyder. Jag har noterat att det är väldigt många bukefalister som endera redan föder upp hundar eller har planer på att ta...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 798
Senast: _Amazing_
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 760
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 937
Senast: lundborg
·
H
Hästvård Jag har gått och tänkt fram och tillbaka i flera dagar nu angående en häst vi har tittat på. Skulle vilja ha lite råd från er om hur ni...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama