Äntligen!!!

Sv: Äntligen!!!

Kolla vad söt man är när man är:love:
nr313mars018.jpg

Bara 16 dagar kvaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Börja ladda upp med tidningar (att ha på golvet)redan nu:idea:

Kraaaaam

Vilken söting :love:

Man blir lite avis.....vill också ha valp i huset!!!!

*kl*

Så, transportbur är införskaffad, hundsäng likaså, försäkringar är kollade och alla affärer i närheten har skannats för att ta reda på vilka hundmatsmärken dom för och till vilket pris!

TÄNK, nästnästa fredag så här dags sitter jag i bilen med en valp i famnen:love: !

Nä, jag gör det inte heller. Hade i 2 dagar till Xanti för att hon skulle lära sig att gå till dörren och pipa, och för att hon skvätte ut halva vattenskålen när hon drack (redan då) :crazy:

Annars har jag (vi) bara det när vi har valpkullar, men då är dom ju lite yngre och många fler att hålla reda på ;)

Bebben skrev:
Nä, jag gör det inte heller. Hade i 2 dagar till Xanti för att hon skulle lära sig att gå till dörren och pipa, och för att hon skvätte ut halva vattenskålen när hon drack (redan då) :crazy:

Annars har jag (vi) bara det när vi har valpkullar, men då är dom ju lite yngre och många fler att hålla reda på ;)

Pfft! Du hade papper på golvet när jag var hos dig :D

Runt vattenskålen ja :D Fick ha minst 4 tidningar där läääänge. Vid dörren hade jag bara i 2 dagar, sen fattade hon tricket med att resa sig ur sängen och gå iväg och kissa, istället för att bara vakna och sätta sig där hon låg :crazy:

Annars är jag inget fan av tidningar, känns äckligare att städa bort sådana än att torka golvet rent med rengöringsmedel direkt.

Aliide skrev:
Är det bara jag som inte kör med tidningar? :o

Nej, du är inte ensam..
Här förekommer inga tidningar, annat än när det finns en hel valpkull i huset och då endast på nattetid.

Jag vet en del som har spån i valplådan istället...Vad tycker ni om det?? För/nackdelar...Vilket är bäst?

Skulle aldrig i livet ha spån i valplådan :eek: Valpmagar + Spån = Potentiell katastrof..

Gnist skrev:
Skulle aldrig i livet ha spån i valplådan :eek: Valpmagar + Spån = Potentiell katastrof..

Ja jag har tänkt på det jag med att det inte kan vara speciellt hälsosamt...Men jag ville ha nån annans åsikt också :) Så jag inte trodde jag hade en konstig åsikt ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 552
Senast: Cissi_ma
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 664
Senast: s957
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 286
Senast: dobbis
·
Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 467
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama