Ni med Vita hundar.....

Sv: Ni med Vita hundar.....

Handduk vid dörren är det som gäller. Eller duscha av med vatten i badkaret.Jag schamponerar bara någon gång per år... eller bara tassarna om vovven har trampat i bajset eller nåt...han "bor" nämligen i vår vita (ja, vad tänkte vi på när vi köpte soffan:smirk: ) soffa och jag försöker undvika onödiga fläckar...

Den var bedårande. Har en löwchen själv men den har flyttat hemifrån ihop med äldsta dottern

Mina vovvar åker direkt ner i badkaret efter promenader. Har två, små papillon. Så de är lätta att ta in i badet. Och går fort att skölja. Så det är inte jobbigt på något sätt.

Torkar av det värsta med en trasa. Han åker endast in i duschen om han är riktigt lerig, vilket har hänt efter ett x antal gyttjebad i skogen :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 625
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
833
Senast: Ramona
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 408
Hundavel & Ras Funderingar efter en annan tråd… Men! Vi var nästan helt inne på labrador som nästa hund, hade så gärna velat ha med golden på listan...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 186
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Vad läser du just nu?
  • Valet i USA