Min hund är sååå duktig!!!

Sv: Min hund är sååå duktig!!!

på skk´s hemsida under blanketter =)
 
Sv: Min hund är sååå duktig!!!

Man måste beställa dem från SKK, de går inte att ladda hem ;) Ring informationsavdelningen (08-795 30 30) och be dem skicka en bunt av både den nya och den tre-sidiga..
 
Sv: Min hund är sååå duktig!!!

Man fyller i ett formulär längst nere på den sidan jag länkade till.. där skriver man i vilka blanketter man vill ha och antalet.. sedan så kommer de hem i brevlådan efter någon dag =)
 
Sv: Min hund är sååå duktig!!!

Fick konakt med en tjej via mail på skk för jag skulle ändå fråga om mitt medlemskap så hon skulle skicka hem blanketter! :)
 
Sv: Min hund är sååå duktig!!!

tjenare tiller!
hur gick det för er i går,kunde inte kolla för max skulle in i big finalen.
 
Sv: Min hund är sååå duktig!!!

Det gick bättre i avesta vi fick hederspris och BIM..

Tror det var för vi kom dit så himla tidigt så zack tröttnade helt, han bleb så himla loj å hängde inte med riktigt.
Sen sa domaren att han behövde bli lite mer maskulin å det kan jag väl hålla med om. Men han är ju bara valp än och vi har måånga utställningar framför oss! :)

Hur gick det för Max då?
 
Sv: Min hund är sååå duktig!!!

Skoj att ni fick ett HP och blev BIM!!!

Själv så fick vi en tvåa och ett HP, medans valpens bror och syster slogs om BIR och BIM och då blev tiken BIR och gick upp i BIG finalen och där vann hon och hon fick då gå in i BIS-valp finalen och där blev hon 3a söööta lilla RUT...
 
Sv: Min hund är sååå duktig!!!

Oj.. såg nu att jag skrev fel.. :p

Självklart gick det bättre i Ludvika för där blev vi ju BIR... oopss..
 
Sv: Min hund är sååå duktig!!!

aha oki men det är ju bra att bli bim också. max blev bir,fick hp och blev big 3:a ,skoj tycker jag han är ju bara 4 månader...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag ligger här sjuk och tänker att jag lika gärna kan skriva lite för att kanske få lite nya infallsvinklar eller ideer om vad som...
Svar
1
· Visningar
1 462
Senast: stintans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Min arga lilla hund.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp