Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I februari fyller jag 30 och jag överväger att önska mig en frysbox men jag är osäker på hur stor den här frysboxen behöver vara...
Svar
6
· Visningar
789
Övr. Hund Idag på skogspromenaden fick jag och hunden plötsligt sällskap av en jakthund, en snäll och trevlig spets. Ingen jägare i sikte. Hunden...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 482
Övr. Hund Vilket mysko krav. Men tänker mig att de lär vara elastiska så det inte är nått problem att töja ut dem några cm. Vilka då? Ingen...
2
Svar
37
· Visningar
3 429
Hundhälsa Hej! Min lilla valp, eller lilla och lilla. Hon är en snart 5månaders gran danois/mastiff valp. Urgullig och supersnäll. MEN Hon är inte...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 978
F
Hundhälsa Gibbs bör gå ner minst 3 kg. Då han inte kan motionera fullt ut pga operation så funderar jag på dietfoder. Han äter färskfoder idag, så...
Svar
11
· Visningar
1 097
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Såg en diskussion i en rasgrupp på fb. Om skvättskydd på hundar. Jag frågade och det visade sig att det var ett helt gäng som hade...
Svar
18
· Visningar
1 377
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Heltäckningsmatta? Visste inte att såna användes längre. Trodde de hade försvunnit för länge sen! Sjukt opraktiskt och äckligt!
2
Svar
24
· Visningar
1 876
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag tror inte att min hund dricker för mycket, jag har inte hunnit mäta ännu men efter en snabb Googling så verkar det rimligt att han...
2
Svar
25
· Visningar
5 127
Senast: Voeux
·
Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 063
Senast: ako
·
Övr. Hund Inser ju så klart att detta är väldigt olika beroende på massa saker. Som ras, om valpen flyttat/bytt ägare, hur man bor m m. Men hur...
2
Svar
38
· Visningar
6 338
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hej! Jag har en cockerspaniel hane på 2 år som för 8 dagar sedan blev rejält halt på kvällen utan att han råkat ut för något speciellt...
Svar
13
· Visningar
4 021
Senast: Gottepåse
·
Övr. Hund Så hur ser planerna ut för 2020? Hur var ert hundhår 2019?
2 3
Svar
52
· Visningar
4 376
Senast: Fisherling
·
Hundhälsa Min hund blir väldigt torr på buken- ljumskarna och jag märker skillnad när jag smörjer med Bepanthen. Så jag är rätt säker på att det...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: nilie
·
Övr. Hund Så oerhört sorligt :cry::cry::cry: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lEMQQL/gatuhunden-arthurs-liv-gick-inte-att-radda
Svar
12
· Visningar
1 603
Senast: fryckan
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 820
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Hej! Jag har ingen jakthund själv, men skulle tycka det var intressant att veta vad som är viktig vardagslydnad och "jaktlydnad" på en...
Svar
5
· Visningar
1 038
Övr. Hund Hej! Jag har skrivit några trådar här tidigare som ni säkert har sett... jag behöver hjälp, igen. Jag har kommit in på en hundutbildning...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: Tate
·
Övr. Hund Ni som har flera hundar i familjen, vem har ni registrerat som ägare? Vi har en hund nu som är registrerad på en av oss och nu ska vi...
Svar
8
· Visningar
1 354
Senast: Bulldoozer
·
Hundträning ...och lätt att ta ur när man tränar. Har ni några tips? Jag kikade på denna men tänkte att jag hör här innan jag köper något. 😊...
Svar
9
· Visningar
720
Senast: Sezziyanen
·
Hundträning ...hur har ni löst det med var de får springa lösa? Är i dröm-stadiet i hundskaffningsprocessen och whippet är definitivt högt på...
2
Svar
25
· Visningar
4 104
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar