Kläder för hundfolk

Jag är inte hundförare utan fotograf och använder mycket brallor från Revolution race. Har bara testat "sommarmodellerna" men gillar dem skarpt. Har även ett par "stallbrallor" från Horze som är jättesköna på vintern med underställ till. Har trampat säkert tusen mil i gräs, lera och vatten iförd Timberlands riktiga vandrarkängor.

Väcker liv i den här gamla tråden pga ska beställa Muck Boots nu tror jag!
Är de så fantastiska som det sägs?

Någon som har tips på bra handskar?
Vet att vår gemensamma vän är väldigt nöjd med sina fejk-muck boots från granngården. Har du kollat på dem?

Jag kan inte använda muckboots, passar inte mig alls :p
Är det ner till någon minusgrad kör jag mina LaChameau, inte de med tjockast vinterfoder utan de med mittemellan som jag går i hela året, och är det kallare än så (och framförallt torrt) så går jag i ett par läderkängor från Genzo.

Så länge man är i rörelse tycker jag att det mesta funkar på fötterna, så länge man är torr och har plats för ett par tjocka strumpor.

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 266
Senast: Badger
·
Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
623
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 421
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka