Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag sitter och diskuterar lite med en vän, då vi båda är väldigt förtjusta i de olika fågelhundsraserna och draghundsport. Det vi... 2
Svar
33
· Visningar
4 235
Senast: Flavor
·
Hundträning Istället för att ta över någon annan tråd så tänkte jag att vi kan ha en egen. Jag tycker ämnet är oerhört fascinerande och jag känner... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
12 724
Senast: Fisherling
·
Hundavel & Ras Jag har länge varit på jakt efter min ras och har efter många om och men börjat kika på labrador eftersom den stämmer in på en del jag...
Svar
15
· Visningar
1 826
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Hejsan Jag och min sambo är lyckliga husse & matte till en japansk spets på 6 månader. Vi är dock rädda för att vi har gett våran valp...
Svar
4
· Visningar
2 239
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Mina hundar har alltid åkt i bur, men i nuläget har jag ingen egen bil. Hittills har Rhiannon åkt i en stor kattbur som har varit lätt...
Svar
7
· Visningar
920
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min rottistant på snart10 år och ca 30 kilo äter idag Pure Natural grain free med lamm och mår bra på det, väldigt blank i pälsen, har...
Svar
11
· Visningar
1 000
·
Hundhälsa Kom inte på någon bra trådrubrik men på grund av att min ena hund hade urinstenar går han på Hill's Prescription Diet u/d Urinary Care...
Svar
2
· Visningar
569
Senast: Sol
·
Hundträning Jag har mina teorier om detta och tränar mina hundar på det sätt som jag tror ska kunna leda till min målbild. Men sen jag blev... 2
Svar
31
· Visningar
5 399
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Behöver lite råd, bolla lite tankar gällande hälta som kom plötsligt. Hältan kom i måndags när jag och Ascot skulle gå ut på promenad...
Svar
8
· Visningar
2 013
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
2 057
Senast: Maniac123
·
Hundträning Är det någon som vet något om Canny Collar? Har en vän som blivit rekommenderad detta av sin instruktör på sin stora starka hund som gör...
Svar
10
· Visningar
1 892
·
Hundavel & Ras Vad tycker ni om dem? Hur mycket aktivering brukar en sådan vilja ha för att vara nöjd? Är det möjligt att valla med en eller är den... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 111
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Har börjat skanna nätet lite mest på skoj då vi ev funderar på valp till sommaren (eller nästa år, vem vet). Jag har konstaterat att de... 2
Svar
26
· Visningar
2 641
Senast: lillamy73
·
Övr. Hund Årets julkortstråd har ni här! In med alla era fina, fula, misslyckade, perfekta julkortshälsningar med hundar 🎅🏻 2 3
Svar
59
· Visningar
4 308
Senast: Lilla-S
·
Hundavel & Ras Jag blir gladare när folk frågar om ras, än att de ska gissa fel. :angel: Vanligt att olika sällskap kollar på Ebbot. Någon i sällskapet... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 130
Senast: cambodia
·
Hundhälsa Min shiba är skendräktig så till den grad att hon har svullna juver. Definitivt lite mjölkstinn, men hon är inte öm eller så. Jag står...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Sel
·
Hundhälsa Bella blev biten av en framrusande hund för 2,5 timme sedan 😭 Tack och lov fick hon bara en rejäl reva och djursjukhuset sa att jag... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 276
Senast: Lyan
·
Hundträning Hej! Min mamma och jag har en snart fem månaders valp som är urgullig och supersnäll. Vi försöker träna henne att bli rumsren och allt...
Svar
4
· Visningar
1 406
Senast: Myrten
·
Hundträning Det finns säkert någon sida där man kan hitta alla momenten som innehåller tex startklass och apellklass. Någon som vet vart man kan...
Svar
8
· Visningar
847
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag såg ett inlägg på en sajt om en som var ute och red med sin hund i koppel. Jag tycker att det verkar olämpligt, men jag kanske... 2
Svar
20
· Visningar
1 812
Senast: nejlica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka