Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Kan vi inte ha en tråd för oss som har hundar som drar i kopplet? Jag har i alla fall tröttnat nu. Istället för att sälja hundskrället...
2
Svar
29
· Visningar
2 404
Hundhälsa Sista veckan har Ceasar haft flera nätter där han inte kan sova, han är stressad, rädd så att han skakar emellanåt ch flåsar. Första...
2
Svar
20
· Visningar
1 743
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag rakade titta pa Engelsons hundforar klader nar nagon har pa Buke namnde den jackan. Nu ar jag nog lite kar. Jag vill ha en lila...
Svar
6
· Visningar
806
Hundavel & Ras Jag ska inte köpa någon mer hund nu, men igår träffade jag en underbar hund som fångade mitt intresse, en shar-pei och jag har därför...
2
Svar
23
· Visningar
3 711
Hundhälsa Vår golden har återkommande problem med sina öron. Blir röd, svullen och brunt i dem. Doftar inte rosor. Vi tvättar med epiotic men det...
Svar
14
· Visningar
1 080
Senast: minimal
·
Hundhälsa Funderar på att skaffa en ultraljudstandborste för att få bort missfärgningar/plack/tandsten på hunden. Vill helst inte söva, och märker...
Svar
7
· Visningar
2 179
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Min ena boston är nästintill hårlös bakom sina öron. Huden är mjuk, inget som kliar eller på annat sätt irriterar henne. För övrigt fin...
Svar
7
· Visningar
898
Hundhälsa Är helt förundrad och folk i vissa trådar på facebook. Flertalet som säger dom MÅSTE klippa hunden klor minst 2-3 gånger per vecka för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 474
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Måste fråga. Ni som har tik och hane. Hur gör ni under löp? Funkar det bra i vardagen?
Svar
18
· Visningar
1 656
Hundhälsa Skrället har nån konstig grej med öronen ibland. Ett öra börjar plötsligt hänga lågt, som att han helt tappat styrseln i det, och det...
Svar
16
· Visningar
4 225
Hundhälsa Hej, Jag och min Sambo köpte för snart tre år sen två frallor, systrar. Ena äter/sover som en björn (Tiggy)och den andra är svår i...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Någon som testat HiK9 hundsängar på ben? Tänkte fixa en ny bädd/säng till Emiron nu när han börjar dels växa ur sin gamla samt att den...
2
Svar
20
· Visningar
2 048
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Vad har ni för erfarenheter av kronisk gastrit hos hund? Minn har fått den diagnosen efter bland annat gastroskopi. Just nu får hon...
2
Svar
37
· Visningar
4 248
Senast: snorp
·
Hundhälsa Torsten ar ju svår med mat när han kom. Det fortsatte ganska länge tills han fick akut magkatarr. Efterklinikbesök och Andapsino ch...
Svar
14
· Visningar
1 332
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 274
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Nån som testat deras nya foder Mild? Omdömen isf? Lamm, nöt och mycket vom. Tror jag ska börja fasa in det och testa lite.
Svar
7
· Visningar
1 166
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Någon som vet om dessa är bra? Håller på att bli tokig på all grus som dras in i hallen nu när sambon lagt ny finkornig beläggning på...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: TinyWiny
·
Hundträning Jag var på en kurs igår där dom förespråkade spårupptag eftersom hunden ändå tids nog behöver lära sig det i dom högre klasserna. Hur...
Svar
19
· Visningar
1 392
Senast: BornAgain
·
Hundavel & Ras Var det inte så att människan som skapade 'originallabradoodlarna' gjorde det för att han ville få fram den perfekta servicehunden? Han...
2
Svar
28
· Visningar
2 566
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hej! Förra söndagen ”insjuknade” hund nr 1 i diarré, fortsatte enda tills på onsdag då vi såg en liten förbättring. På onsdagen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
14 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd