Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Har fått en i present och funderar på hur jag ska använda den på bästa sätt 🙂
Svar
2
· Visningar
567
Senast: startpompe
·
Hundträning Som nybörjare så övertänker jag en hel del och av allt jag läser om dessa benämningar så blir jag bara ännu mer förvirrad. Finns det...
Svar
1
· Visningar
478
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats... 2 3
Svar
56
· Visningar
9 256
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 881
Senast: Dino
·
Övr. Hund Vi har anmält oss till en kurs i nosework i januari. Träningen är inomhus och ledaren vill ha skvättskydd på hanhundarna. Jag har...
Svar
19
· Visningar
2 016
Senast: svea
·
Övr. Hund I februari fyller jag 30 och jag överväger att önska mig en frysbox men jag är osäker på hur stor den här frysboxen behöver vara...
Svar
6
· Visningar
790
Övr. Hund Idag på skogspromenaden fick jag och hunden plötsligt sällskap av en jakthund, en snäll och trevlig spets. Ingen jägare i sikte. Hunden... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 515
Övr. Hund Vilket mysko krav. Men tänker mig att de lär vara elastiska så det inte är nått problem att töja ut dem några cm. Vilka då? Ingen... 2
Svar
37
· Visningar
3 472
Hundhälsa Hej! Min lilla valp, eller lilla och lilla. Hon är en snart 5månaders gran danois/mastiff valp. Urgullig och supersnäll. MEN Hon är inte... 2 3
Svar
50
· Visningar
6 992
F
Hundhälsa Gibbs bör gå ner minst 3 kg. Då han inte kan motionera fullt ut pga operation så funderar jag på dietfoder. Han äter färskfoder idag, så...
Svar
11
· Visningar
1 101
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Såg en diskussion i en rasgrupp på fb. Om skvättskydd på hundar. Jag frågade och det visade sig att det var ett helt gäng som hade...
Svar
18
· Visningar
1 391
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Heltäckningsmatta? Visste inte att såna användes längre. Trodde de hade försvunnit för länge sen! Sjukt opraktiskt och äckligt! 2
Svar
24
· Visningar
1 890
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag tror inte att min hund dricker för mycket, jag har inte hunnit mäta ännu men efter en snabb Googling så verkar det rimligt att han... 2
Svar
25
· Visningar
5 225
Senast: Voeux
·
Övr. Hund Känner att jag måste få lite input och råd i en svår situation vi är i just nu. Vi (jag och min man) har två hundar, en äldre som är 5... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
9 106
Senast: ako
·
Övr. Hund Inser ju så klart att detta är väldigt olika beroende på massa saker. Som ras, om valpen flyttat/bytt ägare, hur man bor m m. Men hur... 2
Svar
38
· Visningar
6 501
Senast: Acto
·
Hundhälsa Hej! Jag har en cockerspaniel hane på 2 år som för 8 dagar sedan blev rejält halt på kvällen utan att han råkat ut för något speciellt...
Svar
13
· Visningar
4 128
Senast: Gottepåse
·
Övr. Hund Så hur ser planerna ut för 2020? Hur var ert hundhår 2019? 2 3
Svar
52
· Visningar
4 378
Senast: Fisherling
·
Hundhälsa Min hund blir väldigt torr på buken- ljumskarna och jag märker skillnad när jag smörjer med Bepanthen. Så jag är rätt säker på att det...
Svar
2
· Visningar
1 144
Senast: nilie
·
Övr. Hund Så oerhört sorligt :cry::cry::cry: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/lEMQQL/gatuhunden-arthurs-liv-gick-inte-att-radda
Svar
12
· Visningar
1 604
Senast: fryckan
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 862
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Ridskoleryttare