Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Hej! Jag har en Australian shepherd valp på 16 (kanske 17 nu? Tiden går fort) veckor. Tanken är att hon ska bli en framtida...
Svar
19
· Visningar
2 110
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Min yngsta hund har ett sår (ca 1 cm) på sitt ena öra som inte vill läka. Det bildas en sårskorpa som blir större och större. Vi har...
Svar
4
· Visningar
1 378
Senast: Tuggben
·
Svar
10
· Visningar
858
Övr. Hund Idag firas hundarna med blommor och mat i Nepal (Mfl länder)...
Svar
0
· Visningar
323
Senast: Kenya
·
Hundavel & Ras Hej! Varning för långt inlägg, jag är så himla yr på det här. Jag går i tankarna att eventuellt skaffa en till hund under nästa år...
2
Svar
33
· Visningar
4 390
Senast: nilie
·
Hundträning Jag är som sagt ganska dålig på att bedöma hundens position dvs hur rakt hon sätter sig vid till exempel ingångarna eller hur bra...
Svar
5
· Visningar
1 003
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Hej! Jag har två hanar hemma, 1 1/2 och 10 år. Den äldsta har alltid varit väldigt snäll och går ihop med alla hundar. Han undviker...
Svar
2
· Visningar
1 096
Övr. Hund Sedan några veckor tillbaka har Nora lagt sig till med en irriterande vana och jag skulle behöva hjälp att klura ut varför hon gör så...
2
Svar
35
· Visningar
2 798
Senast: tanten
·
Hundträning Har jag fattat det rätt om jag säger att brukslydnad är lite "slappare" ? Hur skiljer sig momenten i brukslydnad i appellklass mot...
Svar
4
· Visningar
1 509
Senast: BornAgain
·
Hundavel & Ras Ang valpning o temp. min tik ska vara beräknad till idag, hon bäddar piper stimmar runt och äter inte knappt. Fått ihenne en korv o...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 127
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Jag är lite orolig för Nora, som den senaste tiden inte riktigt varit sig själv. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är men...
Svar
4
· Visningar
1 423
Senast: Ceta
·
Övr. Hund Seriöst - väldigt många tvivelaktiga produkter, hundpiskor, ultraljud för att repellera/träna djur... ett hundkoppel med mjukt vadderat...
12 13 14
Svar
266
· Visningar
10 754
Senast: Linda_A
·
Hundträning Är ny i denna tråden och eftersom jag inte direkt har några hundintresserade vänner får jag helt enkelt prata ut om mitt ”nyfunna”...
Svar
17
· Visningar
1 129
Hundavel & Ras Hej! Funderar på att skaffa hund och har bland annat läst på om rasen Pomeranian. Det jag inte kan hitta så mycket om är aktivitetsnivå...
2
Svar
33
· Visningar
3 660
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Min fina, glada och snälla 2-åriga flatte blev akut inlagd på djursjukhuset igår, sedan det som vi trodde var kennelhosta plötsligt...
Svar
16
· Visningar
4 494
Övr. Hund Jag har en sån där yogaboll (pilatesboll) som är otroligt populär här hemma när jag tar fram den. Passar bra med lite inomhusaktivering...
Svar
10
· Visningar
824
Senast: snorp
·
Hundhälsa Hej Jag har en hund av dvärgras som snart är 7 år. Idag upptäckte jag att han har två svullna knölar på sidorna av halsen som jag aldrig...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Sol
·
Hundhälsa hejmin hund har haft det jobbigt från bakdel en med veterinärbesök. han börjar lukta illa mot baken och är irriterad . Såg nu att jag...
Svar
0
· Visningar
577
Senast: Oberon 13
·
Hundhälsa Jag har en snart 7 årig cockerspaniel som kan ligga ner en halvtimme gå några steg , lägga sig i 20 minuter så fortsätter det så ...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Förlåt! Jag har funderat några dagar på att skapa en tråd, men såg sedan att det var två andra som hann före. Hoppas en till går bra...
2
Svar
31
· Visningar
3 920
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar