Underlag i inomhusträningshall (utbruten från Skvättskydd)

Och det är bekvämare för hunden med skvättskydd än utan? Är det inte bättre att ha ett underlag som går att torka av med en mopp om olycka sker? Jag är övertygad om att det finns undelrag som både är snälla mot hundarnas tassar och ben OCH som går att torka av snabbt och lätt.
Men varför? Varför har du synpunkter på en företagare som jag ska gå kurs hos? Som du inte vet vem det är, var den håller hus eller vilka förutsättningar som finns? Och som högst sannolikt inte läser här?
Varför?

Aldrig varit med om att någon hane brytt sig om skyddet. Kanske första gången när man sätter på det, då kan de såklart vara lite förvånade men de vänjer sig direkt.
Det är liksom inte i vägen för något och hindrar inga rörelser.
Det brukar vara tvingande i de flesta djurbutiker att sätta på sin hanhund kisskydd, det är liksom inget konstigt att en som butiksägare eller hallägare vill undvika att få sin lokal nerpissad? Oavsett underlag eller ej. Förstår inte riktigt problemet.
Pysslingen hatar skydd! Han kan inte gå med skydd på. Det är allmänt jättesynd om honom med skydd. En sorts engångsblöjor funkade bättre.

(Jag tror att det varit bråk om skydd hos tidigare dagis :( )

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 556
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben