Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vilken ras är mest populär av dem? Pommen kan vara skällig, men Malteser/Bichon/papillon, hur är dem till sättet? Får gärna hänga med... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 940
Hundavel & Ras Jag har en hund med ett genetiskt fel som ger dövhet och hornhinnedystrofi. Det beter sig som ett recessivt anlag. Jag har letat som en...
Svar
15
· Visningar
1 960
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Är det Nån som har en Subaru Xv som kan dela med sig om vilken hundbur ni har? Jag behöver köpa en bur, men med tanke på det trånga...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: Lucta
·
Hundträning Hej! Ny användare här på bukefalos men trogen läsare sen flera år tillbaka :) Tänkte kolla om det finns några kloka råd att komma med...
Svar
15
· Visningar
2 347
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej! Köpte en liten frallavalp i söndags. Hon är född i slutet av juli och är nu ca 16 veckor. Föräldrarna är två muskulösa/kompakta... 5 6 7
Svar
137
· Visningar
17 318
Senast: cambodia
·
Hundträning Kan vi inte ha en tråd för oss som har hundar som drar i kopplet? Jag har i alla fall tröttnat nu. Istället för att sälja hundskrället... 2
Svar
29
· Visningar
2 421
Hundhälsa Sista veckan har Ceasar haft flera nätter där han inte kan sova, han är stressad, rädd så att han skakar emellanåt ch flåsar. Första... 2
Svar
20
· Visningar
1 768
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag rakade titta pa Engelsons hundforar klader nar nagon har pa Buke namnde den jackan. Nu ar jag nog lite kar. Jag vill ha en lila...
Svar
6
· Visningar
813
Hundavel & Ras Jag ska inte köpa någon mer hund nu, men igår träffade jag en underbar hund som fångade mitt intresse, en shar-pei och jag har därför... 2
Svar
23
· Visningar
3 728
Hundhälsa Vår golden har återkommande problem med sina öron. Blir röd, svullen och brunt i dem. Doftar inte rosor. Vi tvättar med epiotic men det...
Svar
14
· Visningar
1 090
Senast: minimal
·
Hundhälsa Funderar på att skaffa en ultraljudstandborste för att få bort missfärgningar/plack/tandsten på hunden. Vill helst inte söva, och märker...
Svar
7
· Visningar
2 276
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Min ena boston är nästintill hårlös bakom sina öron. Huden är mjuk, inget som kliar eller på annat sätt irriterar henne. För övrigt fin...
Svar
7
· Visningar
901
Hundhälsa Är helt förundrad och folk i vissa trådar på facebook. Flertalet som säger dom MÅSTE klippa hunden klor minst 2-3 gånger per vecka för... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 478
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Måste fråga. Ni som har tik och hane. Hur gör ni under löp? Funkar det bra i vardagen?
Svar
18
· Visningar
1 660
Hundhälsa Skrället har nån konstig grej med öronen ibland. Ett öra börjar plötsligt hänga lågt, som att han helt tappat styrseln i det, och det...
Svar
16
· Visningar
4 290
Hundhälsa Hej, Jag och min Sambo köpte för snart tre år sen två frallor, systrar. Ena äter/sover som en björn (Tiggy)och den andra är svår i...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Någon som testat HiK9 hundsängar på ben? Tänkte fixa en ny bädd/säng till Emiron nu när han börjar dels växa ur sin gamla samt att den... 2
Svar
20
· Visningar
2 052
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Vad har ni för erfarenheter av kronisk gastrit hos hund? Minn har fått den diagnosen efter bland annat gastroskopi. Just nu får hon... 2
Svar
37
· Visningar
4 309
Senast: snorp
·
Hundhälsa Torsten ar ju svår med mat när han kom. Det fortsatte ganska länge tills han fick akut magkatarr. Efterklinikbesök och Andapsino ch...
Svar
14
· Visningar
1 333
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 289
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka