Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Har ett litet problem med min 9-månaders unghund. Han tycker att en viss fläck, alltså typ en kvadratmeter, av golvet är läskigt...
Svar
10
· Visningar
2 349
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Är det någon här som har fått kastrering av tik betald av sitt försäkringsbolag? Hade blivit tacksam om ni vill berätta vilket ifall ni...
Svar
18
· Visningar
2 701
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Nu är det vi, igen...*suck*😔 Vår cocker har fått svullna juver och trycker man så kommer det lite mjölk, (dom är ej röda eller varma...
Svar
12
· Visningar
2 636
·
Hundhälsa Jag har haft flera tikar innan och deras löp har inte luktat. Men tiken jag har nu har sitt andra löp och är på dygn 11. Hon har börjat...
Svar
5
· Visningar
3 063
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras En vän söker en golden till sällskap. Var letar man? Han vill ha den lata sorten men gör inte avkall på god mentalitet eller hälsa.
Svar
18
· Visningar
2 443
Övr. Hund Hej igen, Tate här! Jag behöver er hjälp, jag har så många tankar men kommer ingen vart. Det är så att jag har hittat en hund, en...
Svar
3
· Visningar
1 415
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Jag har en fundering. Inom hästvärlden så fungerar det ju som så att man kan skriva in i kontraktet att man som säljare har rätt till...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 994
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hur tänker ni kring hd/ad röntgen på små hundar? Jag vill ju föda upp chihuahua i framtiden, tänker att det skulle väl egentligen vara...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 942
Senast: LaMagia
·
Hundträning Jag hjälper er på traven med att starta upp en ny tråd! Varsågoda och skriv ! /lillebill,moderator
59 60 61
Svar
1 215
· Visningar
95 761
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Det dök upp ett magasin i brevlådan. Hundguiden. Påkostat format och layout. Men vem som ger ut den är mer mystiskt. Det står ett namn...
Svar
13
· Visningar
1 469
Senast: tanten
·
  • Låst
Övr. Hund Här fortsätter vi posta hundbilder.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
162 675
Senast: Mineur
·
Hundträning Som rubriken säger kommer här en nybörjarfråga om agilityhinder: De slalompinnar som säljs på t ex Hööks är ju i två färger, och ska...
Svar
7
· Visningar
698
Övr. Hund Jag går lunchpromenad i skogen varje dag med hunden och imorgon startar älgjakten. Jag har tre olika favoritskogar men det väldigt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 523
Senast: tanten
·
Hundhälsa Jag har en trimras som jag trimmar(rycker) förhand och det brukar gå lätt för att man tydligt ser hur den nya pälsen växer upp. Men nu...
Svar
4
· Visningar
767
Senast: Xxx99
·
Hundhälsa Ni som simtränar med era hundar i bassäng, utan att det är rekommenderad rehabilitering, varför gör ni det? Vad ger det er hund? Det...
2
Svar
24
· Visningar
1 925
·
Övr. Hund Min Chihuahua är extremt frusen av sig. Han har jättemycket päls för att vara chihuahua men den verkar tyvärr inte vara så mycket till...
Svar
13
· Visningar
1 733
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Hej tråden! Har läst ett tag och känner att det är dags för inlägg. :) I augusti flyttade min systerdotter hit med sin 2,5 åriga...
Svar
5
· Visningar
1 290
·
Hundhälsa Jag har spanat lite på amerikanska forum på sistone och blev överraskad att det i princip är lag på att alla måste ge foder med spannmål...
Svar
12
· Visningar
1 986
·
Hundhälsa Jag har två dvärgpudeltikar på 4 år. Dom har alltid varit rumsrena och duktiga på det viset. Sedan ungefär en månad tillbaka har en av...
Svar
7
· Visningar
4 855
Senast: Nota
·
Hundhälsa Hönsmamman som kommer ligga vaken hela natten. Har haft mycket otur med hundarna dom senaste månaderna, har det inte vart det ena så...
Svar
6
· Visningar
1 256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar