Hundsängar på ben

Jag har en bäddsoffa i sovrummet, som är slät, dvs ser mer ut som en inklädd enkelsäng med lösa kuddar.
Har haft allt från madrass på golvet till olika bäddar men soffan är helt klart favoriten.
Ja han ligger helst i soffan men iom att ingen av hundarna är "lösa i huset" på natten
Behöver den ha ram? Och hur hög bör den vara? Mina donnor ÄLSKAR sin solsäng på metalllben. Jag tror den jag har är runt 150x100 eller liknande. Köpt på amazon för runt en trehundring och är rätt hållbar, den har bott ute två säsonger nu och används så gott som varje dag under sommarhalvåret. :D
Sedan är den inte så snygg kanske..
Visa bifogad fil 60263
Hittade denna på amazon men maxvikten är satt till 40-50 kg så jag är rädd att den kommer slitas ut rätt fort just pga vikten tyvärr.

Börjar överväga att bygga en egen hundsäng av reglar, en plywoodskiva och sängben...

Liknande trådar

Övr. Hund PROBLEM 1 Han kliar sig något så förskräckligt, över hela kroppen och hela tiden. Har under en tid uteslutit en hel massa saker, och...
Svar
9
· Visningar
1 001
Senast: Kalinsi
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 967
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Tiken, 6 år i mellandagarna, bekymrar mig en del just nu. Det är normalt en glad och aktiv hund som alltid vill vara med. Men nu senaste...
2
Svar
29
· Visningar
5 199
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 835
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈