Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ammo blev också anklagad för att vara tax när jag hade honom i famnen som valp. Släppte bara ner ett ben och sa nejMin Enya som jag har som profilbild blev kallad TAX när hon var 8 veckors valp.Kanske inte är jättelätt att skilja en dobermannvalp från tax... kanske...
Jag tycker det är stor skillnad och svarade chockat "öh... nää??? Valp. Dobermann alltså." De är ju för höga redan som valpar! Och för korta!Ammo blev också anklagad för att vara tax när jag hade honom i famnen som valp. Släppte bara ner ett ben och sa nej
Haha glömde. Roligast var när ett jaktlag en gång frågade ”det där är såna där jakthundar va” - och syftade på tysk jaktterrierTror att jag har hört det också men oftast är han en tax
Ja du har väl en märkeshund hoppas jag och inte nån billig kinakopia?Det här var visserligen inte en rasgissning per se men jag har fortfarande roligt åt en ung-ish kille som stannade och pratade med oss när vi var ute på promenad en sommar. Han pekade på terriern som var ute i älven och snufflade och sade ordagrannt: "That little one is cool. What brand is it?"
Visa bifogad fil 62237
Min "boston terrier" Tycker det är konstigt att så många frågar om hennes ras.
Det gör inte jag, men kan ju bara tala för mig själv då förståsJag tror de flesta tänker långhår när de tänker chihuahua.