Hunde ser väl inte supernöjd ut, men hon försöker göra som matte vill.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är den japantecknade kaninen en gotlandskanin kanske?
Hur fasiken lyckades ni med den där
Jag funderar på hur mitt julkort hade satt ut om jag lagt ut 2 kaniner och en höna bland mina kortbeningar
Jag funderar på hur mitt julkort hade satt ut om jag lagt ut 2 kaniner och en höna bland mina kortbeningar
Det var länge sen jag skrev här, men årets juligaste kort ser lite annorlunda ut så måste visa det
Visa bifogad fil 62314
Jag tror jag fick upp din insta i mitt flöde häromdagen och tänkte ”den där hunden känner jag igen från buke” Grattis till valparna! De ser jättefina ut, och är lite svag för svartvita sheltiesDet var länge sen jag skrev här så jag vet inte om ni minns Ivy, men årets juligaste kort ser lite annorlunda ut så måste visa det
Visa bifogad fil 62314
Mycket gott godis och en stor portion tålamod.Hur fasiken lyckades ni med den där
Det är det! Min avelshane EgonÄr den japantecknade kaninen en gotlandskanin kanske?
Jag tror jag fick upp din insta i mitt flöde häromdagen och tänkte ”den där hunden känner jag igen från buke” Grattis till valparna! De ser jättefina ut, och är lite svag för svartvita shelties
Ja jag minns att du skrev i valptråden och jag har för mig att du och @machafuko hängde på mitt tips om valpkurs?Åh men kul! Det var länge sen jag postade någonting här, men visst syntes hon lite när hon var yngre Tack snälla, hon är fantastisk!
Tjusig, har tre själv och har fött upp tidigare så är lite svag för demDet är det! Min avelshane Egon
Ev lite fint dekorerade av hönsfjädrarJag tror vi hade sett halmbalarna... endast
Med Gissa bland dom hade det inte funnits några höns kvar Kaniner däremot älskar hon o har önskat sig en egen varje jul i 7 årEv lite fint dekorerade av hönsfjädrar
Ja jag minns att du skrev i valptråden och jag har för mig att du och @machafuko hängde på mitt tips om valpkurs?
Hunden med slipsen SÅ söt