Lyan
TrÄdstartare
Vi Àr hemma nu. Det tog ett tag för Bella att komma till ro för det gör ont men nu ligger hon i sin korg bredvid mig. SÄren var Ànnu vÀrre Àn jag trodde men hon har ÀndÄ haft tur sÄ det behövdes inget drÀnage. Fy vad jag kÀnner mig som en dÄlig matte som inte Äkte in direkt men dÄ sÄg det verkligen ut som bara en reva. Blir nÄgon biten igen sÄ kommer jag att Äka in direkt oavsett hur litet det Àn ser ut!
Jag har inte skickat till hundÀgaren Ànnu. Vet att han ska betala allt men jag drar mig ÀndÄ för jag tycker att det Àr sÄ jobbigt Fast han ska iofs vara glad för nu gick det bara pÄ 1700kr. Hade jag Äkt in i lördags kvÀll sÄ hade det nog slutat pÄ minst 4000-5000kr! Visst ska han betala Àven medicin och sÄrrengöring? Det kostade trots allt nÀstan 400kr utöver de 1700 hos veterinÀren
Jag har inte skickat till hundÀgaren Ànnu. Vet att han ska betala allt men jag drar mig ÀndÄ för jag tycker att det Àr sÄ jobbigt Fast han ska iofs vara glad för nu gick det bara pÄ 1700kr. Hade jag Äkt in i lördags kvÀll sÄ hade det nog slutat pÄ minst 4000-5000kr! Visst ska han betala Àven medicin och sÄrrengöring? Det kostade trots allt nÀstan 400kr utöver de 1700 hos veterinÀren