Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja då blir det inte lätt :/Javisst, om man nu har det så. Finns ju ettor där det bara finns ytterdörr och toalettdörr. Och jag personligen skulle inte vara bekväm med att låta en av hundarna bo på en stängd toalett eller höra pip, gnäll och krafs från hundar som vill till varandra under höglöp.
Det är ju inte säkert att varken tik eller hane tar det hela med ro. Men alla gör såklart som de vill
Jag har varierat mellan att ha dom uppdelade i huset och att faktiskt ha hundvakt åt hanen. Det är ju bara några dagar det faktiskt är höglöp. Mina hanar har aldrig brytt sig något särskilt under det övriga löpet, men dom har också parat och vet vad det handlar om
Man kan ju lämna till hunddagis under höglöp
Inlägget är över ett år gammalt och handlar inte om att man kan lämna enbart vid höglöp utan att man KAN lämna vid höglöp (dvs att de måste ha någon strategi att hantera tikar och hanar tillsammans) Å andra sidan är de ju snara på att kräva av hanhundsägare att de kastrerarFinns det hunddagis som tar emot enbart vid höglöp? Jag trodde att de ville att man lämnade hunden där regelbundet t.ex. när man är på jobbet.