Hm - märkligt jag inte fick upp den när jag letade
men då var det en sådan jag menade. Jag har superbilliga kopior. Säkert inte lika tjocka i botten, men hundarna gilla dom
Arken har sådana med i olika mysiga färger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm - märkligt jag inte fick upp den när jag letade
Tack!
Jag har strl M. Den räcker till en hund åt gången. Nedan i bild är min äldsta, en hane. 34 cm i mank. De hade nog kunnat ligga två st i den förvisso men de gör aldrig det.Tack!fattar bara inte varför jag inte fick upp den när jag kollade igår
Vilken storlek har du till dina? Får en eller två hundar plats?
Då blir det en av samma storlek här med! Förutom att de var slut på Hööks, men hittade andra som säljer sammaJag har strl M. Den räcker till en hund åt gången. Nedan i bild är min äldsta, en hane. 34 cm i mank. De hade nog kunnat ligga två st i den förvisso men de gör aldrig det. Visa bifogad fil 62670
Åh vad mysig den såg ut! Undrar om mina ryms i en L?! Får nog ta mig till Hööks framöver och kika!Jag har strl M. Den räcker till en hund åt gången. Nedan i bild är min äldsta, en hane. 34 cm i mank. De hade nog kunnat ligga två st i den förvisso men de gör aldrig det. Visa bifogad fil 62670
Den är väldigt mjuk och fluffig. Min äldsta hund intygar att den är ett mkt bra köpÅh vad mysig den såg ut! Undrar om mina ryms i en L?! Får nog ta mig till Hööks framöver och kika!
Gissa hälsar att den var gosig i ca 3 min,sen har hon inte satt sin tass i den,hon har även en memoryfoam soffa som bara duger när hon ska tugga ben.Skithund!Den är väldigt mjuk och fluffig. Min äldsta hund intygar att den är ett mkt bra köp![]()
Det är en sådan vi har,Köpt från samma ställe.Jag har övergett biabäddar pga dålig kvalitet, och hittade dessa "soffliknande" när ridgebacken fortfarande levde. Mycket skönare för en lite tyngre hund, och den största är rejält lång så en stor hund kan ligga utsträckt på sidan. Nu finns ridgebacken inte längre men jag köpte ändå två till, i olika storlekar. Både azawakhen och chesapeaken gillar dem. Jag har överdrag på dem som är lätt att ta av och tvätta, men det går också att ta av klädseln och tvätta i maskin.
https://www.zooplus.se/shop/hund/hundbaddar_korgar/ortopediska_hundsangar/ledproblem/535010
Vad har ni för bäddar till era hundar?
Funderar på ny hundbädd till hunden och har kollat på denna:
*Länk raderad av moderatorn*
någon som har erfarenhet av denna? och är den omtyckt och hållbar?
Aha, här är de populära, både den frusne och den tjockpälsade ligger gärna i dem. Ofta utsträckta på ryggDet är en sådan vi har,Köpt från samma ställe.
Mopsen älskar sin,men surfia vill hellre ligga i soffan.Aha, här är de populära, både den frusne och den tjockpälsade ligger gärna i dem. Ofta utsträckta på ryggJag tycker de är väldigt bra och prisvärda.
Vart sitter dragkedjan på den där modellen? Jag kollade på hemsidan med det fanns inte med på bild.Uppdatering
Blev en sådan här från biltema, den mellanstora var av lagom storlek, verkar få godkänt
(barnet tyckte huden behövde mer täcken, därav handdukarna)
Visa bifogad fil 63491
Vart sitter dragkedjan på den där modellen? Jag kollade på hemsidan med det fanns inte med på bild.
Jag tänkte köpa Bia-bäddar till mina men dom har dragkedjen under nuförtiden och det vill jag inte ha![]()
Vart sitter dragkedjan på den där modellen? Jag kollade på hemsidan med det fanns inte med på bild.
Jag tänkte köpa Bia-bäddar till mina men dom har dragkedjen under nuförtiden och det vill jag inte ha![]()