Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min rottistant på snart10 år och ca 30 kilo äter idag Pure Natural grain free med lamm och mår bra på det, väldigt blank i pälsen, har...
Svar
11
· Visningar
982
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Kom inte på någon bra trådrubrik men på grund av att min ena hund hade urinstenar går han på Hill's Prescription Diet u/d Urinary Care...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: Sol
·
Hundträning Jag har mina teorier om detta och tränar mina hundar på det sätt som jag tror ska kunna leda till min målbild. Men sen jag blev...
2
Svar
31
· Visningar
5 355
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Behöver lite råd, bolla lite tankar gällande hälta som kom plötsligt. Hältan kom i måndags när jag och Ascot skulle gå ut på promenad...
Svar
8
· Visningar
1 989
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
2 024
Senast: Maniac123
·
Hundträning Är det någon som vet något om Canny Collar? Har en vän som blivit rekommenderad detta av sin instruktör på sin stora starka hund som gör...
Svar
10
· Visningar
1 881
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Vad tycker ni om dem? Hur mycket aktivering brukar en sådan vilja ha för att vara nöjd? Är det möjligt att valla med en eller är den...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 038
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Har börjat skanna nätet lite mest på skoj då vi ev funderar på valp till sommaren (eller nästa år, vem vet). Jag har konstaterat att de...
2
Svar
26
· Visningar
2 634
Senast: lillamy73
·
Övr. Hund Årets julkortstråd har ni här! In med alla era fina, fula, misslyckade, perfekta julkortshälsningar med hundar 🎅🏻
2 3
Svar
59
· Visningar
4 304
Senast: Lilla-S
·
Hundavel & Ras Jag blir gladare när folk frågar om ras, än att de ska gissa fel. :angel: Vanligt att olika sällskap kollar på Ebbot. Någon i sällskapet...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 122
Senast: cambodia
·
Hundhälsa Min shiba är skendräktig så till den grad att hon har svullna juver. Definitivt lite mjölkstinn, men hon är inte öm eller så. Jag står...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Sel
·
Hundhälsa Bella blev biten av en framrusande hund för 2,5 timme sedan 😭 Tack och lov fick hon bara en rejäl reva och djursjukhuset sa att jag...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 272
Senast: Lyan
·
Hundträning Hej! Min mamma och jag har en snart fem månaders valp som är urgullig och supersnäll. Vi försöker träna henne att bli rumsren och allt...
Svar
4
· Visningar
1 403
Senast: Myrten
·
Hundträning Det finns säkert någon sida där man kan hitta alla momenten som innehåller tex startklass och apellklass. Någon som vet vart man kan...
Svar
8
· Visningar
845
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag såg ett inlägg på en sajt om en som var ute och red med sin hund i koppel. Jag tycker att det verkar olämpligt, men jag kanske...
2
Svar
20
· Visningar
1 796
Senast: nejlica
·
Hundträning Har fått en i present och funderar på hur jag ska använda den på bästa sätt 🙂
Svar
2
· Visningar
566
Senast: startpompe
·
Hundträning Som nybörjare så övertänker jag en hel del och av allt jag läser om dessa benämningar så blir jag bara ännu mer förvirrad. Finns det...
Svar
1
· Visningar
476
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 089
Senast: _Taggis_
·
Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 844
Senast: Dino
·
Övr. Hund Vi har anmält oss till en kurs i nosework i januari. Träningen är inomhus och ledaren vill ha skvättskydd på hanhundarna. Jag har...
Svar
19
· Visningar
2 008
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka