Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

R
Hästmänniskan Jag fick hem mitt försäkringsbrev igår, tog över förra ägarens försäkring. Och då står det att han har veterinärvård till 50 000, men...
Svar
13
· Visningar
1 231
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Funderar lite på hur ni som jobbar på ridskola eller liknande ser på de elever som liksom aldrig kommer någon vart? Som helt enkelt...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 346
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Ni som säljer foder, betalar ni foderleveranserna i förskott (när ni beställer hem) eller får ni faktura och en tid på er att betala...
Svar
12
· Visningar
890
Senast: mycket_irriterande
·
A
Hästmänniskan ja har ju köpt ett tyskthalvblod för några månader sedan, och hon har fortfarande tysktpass måste man ändra det till ett svenskt då?:S
Svar
10
· Visningar
868
Senast: MiniLi
·
J
Hästmänniskan hej, jag har en knabstrup valak som har känne tecken som en appalosa. Jag skulle vilja registrera honom som appalosa. men vet inte hur...
2
Svar
24
· Visningar
2 284
Senast: Baddy96
·
S
Hästmänniskan Hur kan man förvandla gödsel till en tillgång istället för belastning? Jag har hört talas om anläggningar som värmer upp genom...
Svar
9
· Visningar
4 336
Senast: bigganl
·
Hästmänniskan Vet att jag läst en tråd här i detta ämne tidigare, men hittar inte den nu... Skriver en ny tråd, och hoppas att den ligger rätt. Ni...
2
Svar
25
· Visningar
4 735
Senast: skaraborg
·
Hästmänniskan Vi ska köpa loss mark och jag undrar om någon här på buke kan hjälpa mej med hur man formulerar ett köpeavtal. Vilken "svenska" använder...
2
Svar
25
· Visningar
3 514
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Har sålt en gammal pessoa Paris på annons. La ut den till billigt pris 1700 kr. den var avskavd och väl använd vilket det stod i...
2
Svar
20
· Visningar
2 360
Senast: chrysler
·
S
Hästmänniskan Vad är egentligen lägsta fria höjden i ett ridhus? Vad brukar det ligga på?
Svar
2
· Visningar
2 597
Senast: bonde
·
K
Hästmänniskan Är det ngn som gjort sin ridbana själv? Skulle vilja ha tips ska göra ridbana nu till sommaren x]... Så visa gärna bilder :bow:
2 3
Svar
56
· Visningar
12 502
Senast: Spider84
·
C
Hästmänniskan Hej! Om jag har företag och vill köpa en häst för max 20 000:- + moms. Och jag hittar en häst som säljaren vill ha 25 000:- inkl...
2
Svar
23
· Visningar
3 658
Senast: cafu
·
T
Hästmänniskan När man åker och köper häst, när ska man försäkra? Kom att tänka på det nu när iv köpte bil i helgen, då måste man ju försäkra med det...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: Tokmaja
·
C
Hästmänniskan Jag undrar vilken storlek en gård minst måste ha för att få bli klassad som lantbruksfastighet? Är det 2 eller 3 hektar? Kan det variera...
Svar
6
· Visningar
2 172
Senast: rubytoo
·
Hästmänniskan Vi renoverar stall och på en del inspirationsbilder såg jag ett stall där det på stalldörrarna endast var ett lågt litet galler (ca 10 -...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Smuldaisy
·
Hästmänniskan Undrar om det är någon äldre som gjort en artroskopi för att åtgärda trasig menisk. Min inre menisk är bortopererad när jag var ung men...
Svar
1
· Visningar
1 788
Senast: CillaW
·
Gnägg Finast av dom alla!
Svar
0
· Visningar
176
Senast: tinituss
·
E
Hästmänniskan har uppmärksammat att mina fotleder inte alls är lika böjbara:eek: märks abara då jag sitter i sadlen..den vänstra kan jag nästan inte...
Svar
10
· Visningar
1 280
Senast: Horses4Ever
·
Hästmänniskan Ikväll var det en häst som dog i en bilolycka..Föraren klippte hästen, den hade inte en chans..hela bogen och buken sprack och den...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 806
Senast: Keira Key
·
K
Hästmänniskan Hej är gravid och har ett diskbråck (vet inte om det har läkt). under mina två förra graviditeter hade jag svårt att rida påg av...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: kbr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Banta/slimma ner shettis?
  • Evolve