Köpa loss mark

Sv: Köpa loss mark

Och ni vet säkert redan att det går att köpa stödrätter till inte alltför stora pengar i sammanhanget om det skulle vara så att ni inte har avtalat att stödrätter skall ingå.

Det heter faktiskt inte jordbruksfastighet enligt skatteverket utan Lantbruksenhet. Ofta är det ju en bebyggd lantbruksenhet man vill ha. En besserwisserkommentar här:angel:
Mitt ställe är 120 bebyggd lantbruksenhet.
Vad är skillnaden mellan det, lantbruksenhet och jorbruksfastighet?

mvh Eva

:confused::confused::confused: :confused:Helt ärligt har jag ingen aning om vad du snackar om??? Har du lust får du gärna berätta lite mer vad det innebär på ren svenska?? :o :o Känner mej som IQ fiskmås!!! Kanse tur att hon som skulle handlägga vårt ärende på Lantmäteriet hade semester till mitten av augusti. Tills dess har jag förhoppningsvis mer koll på vad det är jag har gett mej inpå. :eek:

:confused::confused::confused: :confused:Helt ärligt har jag ingen aning om vad du snackar om??? Har du lust får du gärna berätta lite mer vad det innebär på ren svenska?? :o :o Känner mej som IQ fiskmås!!! Kanse tur att hon som skulle handlägga vårt ärende på Lantmäteriet hade semester till mitten av augusti. Tills dess har jag förhoppningsvis mer koll på vad det är jag har gett mej inpå. :eek:

Jag PM:ar dig mitt telefonnummer.

Liknande trådar

Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 276
Senast: Sixten
·
L
Ekonomi & Juridik Hej! För tre månader sedan sålde jag en häst (varmblodstravare, 11år) som jag haft i 2, 5 år. När jag köpte hästen besiktigade jag...
Svar
6
· Visningar
3 113
Senast: Lisa_S
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Jag vill inget heldre än att bygga ett stall hemma, men det är bara ett problem, vi äger ingen mark! Och alla här...
Svar
14
· Visningar
1 514
Senast: Presto
·
Hästmänniskan Funderar på att köpa loss min hästtransport som jag nu har på långtidshyrning. Transporten kostade från början 50.000:- men har betalat...
Svar
14
· Visningar
2 149
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama