Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Q
Hästmänniskan Ni som har en mindre lösdrift och mockar...Mockar ni enbart i vindskyddet? Var gör ni av all gödsel?
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Trissa
·
Svar
23
· Visningar
1 802
Hästmänniskan Läste i senaste Ridsport, där juristen Monika Lilja hävdar att man som hästägare har "strikt ansvar". Borde Monika Lilja byta jobb...
2
Svar
30
· Visningar
6 415
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Det blev ett ume släp! Vart försäkrar man lättast en transport?? Och hur ska man ha den försäkrad?? :confused::confused::confused:
Svar
12
· Visningar
1 075
Senast: sassiball
·
M
Hästmänniskan Hur tränar du din balans... Förut red ja mer eller mindre jämt med sadel det var väl på vintern när det var riktigt kallt som jag red...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 677
Senast: Sellan
·
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Shiver
·
T
Hästmänniskan Känner att jag måste få skriva av mej lite. Kopierar mitt blogg inlägg där det står vad som hände... "Nu sitter jag här i...
Svar
14
· Visningar
2 042
Senast: TifaStar
·
Hästmänniskan Mina hästar ska gå på lösdrift och jag vill skaffa någon typ av foderbord så att det inte blir så mycket spill. Helst vill jag köpa en...
Svar
7
· Visningar
1 804
Senast: Smuldaisy
·
Hästmänniskan Behöver lägga in nytt golv i min transport! Vad för material kan man ha? Var finns det att köpa? Vad är ca priset på golvet?
Svar
7
· Visningar
1 131
Hästmänniskan Mitt sto är konstaterat dräktigt idag och det är gott om tid kvar, men jag har ingen fölningsbox. Hon är ett hbl och mina boxar är ca 10...
Svar
10
· Visningar
1 399
Senast: lady_vip
·
Hästmänniskan Är det någon som har ett torkrum för blöta hästtäcken med luftavfuktare? Fungerar det bra? Är det effektivt energi- och funktionsmässigt...
Svar
5
· Visningar
3 778
Hästmänniskan Nu är jag arg. När jag ringde och frågade om ett bete jag har en av hästarna på så fick jag svaret 2500:- för hela perioden = 2...
Svar
16
· Visningar
1 848
Senast: Sammet
·
S
Hästmänniskan Jag ska åka och titta på ett sto som är 4 år, fullblod. När jag slog upp henne på ATG stod det att hon blev dödförklarad när hon var ett...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 116
Senast: Immer
·
S
Hästmänniskan Undrar lite vad en bra ridhusbotten består av... vad är bäst o mest lättskött?
Svar
8
· Visningar
1 572
Senast: Bison
·
C
Hästmänniskan Hej. Jag köpte nyligen en ny häst, men jag veterinärbesiktade den inte. Vad tycker ni om att detta. Är det alldeles åt helvete att...
Svar
12
· Visningar
1 302
Senast: hopp_o_galopp
·
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Vimsan
·
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Vimsan
·
I
Hästmänniskan Hejsan! Skulle någon kunna förklara begreppen kallhyra reps. varmhyra på ett lite enklare och kortfattat sätt? Tack på förhand
Svar
3
· Visningar
3 259
Senast: remmis
·
Hästmänniskan visste inte vart jag skulle lägga tråden, men.. Vi säger att min häst skulle komma ut från hagen på någon sätt, tex bli skrämd, och...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: FadeAway
·
Hästmänniskan Kommunen, och grannkommunen, har dragit igång sin hästinventering igen. Än har de inte hittat hit, och lika glad är väl jag för det...
2
Svar
28
· Visningar
2 616
Senast: elle12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar